Kan man strömma Storytel till bilens högtalare?

Lingon

Trådstartare
Ja, som rubriken. Kan man strömma Storytel till bilens högtalare? Mobilen är kopplad med bluetooth till bilen så samtalen får jag trådlöst i bilens högtalare.
 
På min är det precis som @athena skriver, Media. På samma sätt som man lyssnar på musik om man gjort det. Men jag måste ibland öppna Storytel på mobilen för att det ska gå över.
 
Det beror på vad du har för bil. I min Audi A4 från 2014 behövs auxkabel för att lyssna på musik men inte när det gäller samtal då det sköts trådlöst.
 
Behöver aux-kabel i min bil, väljer sen media i ljudsystemet. Dock måste jag vrida upp ljudet väldigt mycket på bilens högtalare för att det ska höras, kan vara värt att prova om man inte får fram något ljud.
 

Liknande trådar

IT & mobiler Ja, som rubriken. Google är inte min vän. Var kan jag hitta hörlurar med sladd och heöst någon form av brusreducering Sist jag flög...
2
Svar
30
· Visningar
1 138
Senast: Cattis_E
·
Samhälle Nyheterna rapporterar att ungefär en tredjedel(!!) av alla samtal till SOS är falsklarm. Fickringningar, OCH nyare mobiler som...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
5 705
Senast: Rie
·
IT & mobiler Jag har en pocketbook och till den har jag fått en sladd för att föra över filer mellan dator och plattan när jag lånar eller köper...
Svar
4
· Visningar
463
Hemmet När jag var liten hade vi en stereo i vardagsrummet med hyfsade högtalare som kan kunde lyssna på musik på på hög volym och bra ljud...
2
Svar
28
· Visningar
1 698
Senast: _Taggis_
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Uppdateringstråd
  • Dressyrsnack 16
  • Hingstval 2024

Omröstningar

Tillbaka
Upp