Kan någon ge mig en vettig förklaring ....

vad det nu hade med saken att göra..... :confused:
försökte väl skryta lite om min bondkattssiames...nu när jag hade chansen... :smirk: :angel:
 
Det är väl för att standarden är i det närmaste identiskt, förutom på pälslängd, och möjligtvis kvalité. Lättare att lära en domare hur älsen på en SOM ska se ut, om de redan vet resten från ABY, än att lära ut en helt ny ras till kat 2-domarna
 
Grattis!!!
Visst är det kul att åka och ställa ut sina katter ibland?? Och ännu roligare är det när dom katter man fött upp går bra på utställning.
 
Ja,det är kul.
ställler faktiskt mina rasrena ganska ofta,men min siames är lite speciell då han ej är reggad,mina skogisar ställer jag inte längre då jag har funnit min ras numera=abyn.... :smirk:...... :smirk:
Har en hona som är int o en hane som nyligen blev ch.
Min blåa hona efter dem är snart ute o soppar mattan med resterande abyssar!!!! :p
 

Liknande trådar

Hundhälsa Kortversionen: hunden har ätit Fodax (oftast vilt) i flera år och funkat jättebra på det. Nu har vi flyttat till Åland och här finns...
2
Svar
20
· Visningar
1 435
Senast: Myrten
·
Övr. Grenar Hej jag köpte 2019 en travare. 155cm hög på 16 år. såhär när jag ser tillbaka på det, så stod Trollet alltid inne i ladugården när jag...
2
Svar
31
· Visningar
2 970
Senast: nullo-modo
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
27 538
Senast: Snurrfian
·
Samhälle I tråden om religion togs det upp att det var fel att vården erbjöd samtalsstöd till patienter hos en präst när kurator hade semester...
11 12 13
Svar
258
· Visningar
10 496
Senast: Enya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp