Kan någon hjälpa mig???

shady

Trådstartare
Har ett jätte problem. Installerade Norton AntiVirus 2003, i min dator idag. Men det går ej att köra. Får bara en massa felmedelande, det står så här:

Memory access violation in module kernel32 at 6732:23747862

Siffrorna på slutet ändras hela tiden. Spelar ingen roll om jag högerklickar och skall öppna eller virus söka. Har även provat att gå på start menyn program osv. händer samma sak ändå.

Jag har även avinstallerat det och kört in det igen, men det hjälper inte. Hade en äldre version av virus program i datorn innan, men det har jag tagigt bort.

Kan inte heller öppna excell, där står det att det måste köras i win32. Vad menas med det?? Hur gör jag för att kunna köra i win32?

Kan dessa problem hänga ihop på något vis? Har testat Online suporten, men det gav inget. Ringde upp affären där jag köpt programmet, han visste inte något. Skulle kolla med någon som kunde men har dock inte hört av sig.
 
Hej!

Medelandet du får upp om win32 är att den säger till att du måste ah ett filsystem som heter Fat32 som man får när man instalerar windows...vad har du för Win? :bump:
 

Liknande trådar

E
IT & mobiler Okej, nu ska jag försöka förklara så att ni förstår, jag är inte så bra på datorer men jag ska försöka! Något är väldigt fel i alla...
Svar
1
· Visningar
910
Senast: Elftor
·
S
IT & mobiler F-rbaskade The Sims! :mad: Det spelet krånglar då alltid. Igår kväll när jag skulle spela Studentliv så hänger sig spelet i kvarteret...
Svar
6
· Visningar
1 210
Senast: Carpe_Diem
·
C
IT & mobiler Har lite funderingar som någon datorkunnig Bukefalist kanske kan svara på? :) Har ju fått virus på datorn - den kraschade ihop totalt...
Svar
7
· Visningar
1 517
Senast: Venus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp