Bukefalos 28 år!

Kan någon???

Var inte din häst till salu i förra ridsport? Har du någon ny på gång eller ska du ta ett break? Tyvärr har jag inte något svar på själva frågan... Men på ridsport.se så står det vilka som är ansvariga i distriktet så ta kontakt med h*n.
 
Jo det var han..ska nog ta ett litet break...har ju ingen tid!! tråkigt..men men..Men hur fasen visste du att det var min häst? du har väl aldrig sett han??
 
Nej det har jag inte men du har sagt vad det är för stam och när han är född så jag drog den slutsatsen... och tittar man riktigt ordentligt så ser man att det är du som sitter på.
 

Liknande trådar

IT & mobiler Jag har de sista veckorna fått minst ett mail i veckan från Linkedin att jag har en ny inbjudan. Men det finns aldrig några inbjudningar...
Svar
3
· Visningar
439
Senast: Sasse
·
Relationer Jag behöver också tips på present, då svårt komma på nånting 😅 Är till min mamma som fyller år snart. Godis går alltid hem, men...
Svar
10
· Visningar
769
Senast: Halcyon
·
Skola & Jobb Jag behöver få input över hut jag ska göra, så skapar en tråd. För ett år sedan fick jag ett jobb inom kommunen med hjälp av lönebidrag...
2
Svar
35
· Visningar
2 348
Senast: Enya
·
Kläder & Bli fin Hjälp! Jag är inte social. Jag går inte på sociala tillställningar eller fester som inte involverar sitta hemma eller gå på bio. Men...
2
Svar
34
· Visningar
2 517

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp