Kan nån hjälpa mig

M

mai

Jag gör en tidning med månadens djur/ras så jag skulle behöva lite hjälp med vad så kan ni säga ett djur och en häst ras inte katt,hund,mus,marsvin,hamster,häst,papegoja,ko. inte shettis,fallabella,shire,welsh,gotlandruss,arab,svenskt halvblod.

tack på förhand
 
Råtta, degu, leopardgecko (väldigt populär ödla), frieser, nordsvensk brukshäst. :)
 
chinchilla kanske?? :confused:
och min favvo ras fjordingen eller kanske tinker eller haflingern...otroligt vackra... :love:
 
Marsvinsraser som jag har här hemma å kan berätta mer om är: Teddy (korthårig krusig), Rex (korthårig krusig), Sheltie (långhårig), Abessinier (virvel) och Nonself (flerfärgad släthårig)....bara att fråga :confused:
 
Nej, men det är ju ett sorts djur! :) Man kan ju skriva generellt om en djursort, t ex häst och hund. ;)
 
Afrikansk dvärgigelkott.
Cuy, en marsvins art som är större än vanliga "tammarsvin"
Rysk Roborovski (har foton)
Rysk vinter vit
Rysk Campbell
Kinesisk dvärghamster
Syrisk hamster (guldhamster)
 
Jag kan maila dig ett infoblad som jag har om boa-ormar om du vill.
 
Reptiler, dvs ödlor, ormar, groddjur, mfl, spindlar,get,akvariefiskar,kanin,chinchilla,degus, gerbil, kanariefågel,vandrande pinnar

Hästar: quarter, Connemara, frieser, bashkir,travare,nordsvensk, ardenner, new forest, tinker, Haflinger, Achal-teké, Mustang, Andalusier, Lusitano,

/TIGERHEART
 
Den härligaste hästras jag vet är Appaloosan. Färgglad och mycket personlig

Mitt favoritdjur är Minigrisen. Otroligt kelsjuk och intelligent
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Hejsan, kanske liten vägg text men jag har alltid varit intresserad av hästar. Jag red när jag var liten men blev avkastad ganska illa...
Svar
8
· Visningar
1 256
Senast: Whirlie
·
Övr. Katt Det här inlägget, lade jag på en annan sida och tänkte att det kunde passa här med, med tanke på att "katter är katter och 'ska ha sin...
Svar
5
· Visningar
2 154
Ekonomi & Juridik Hej! Någon som var lite koll på hur jag kan gå tillväga i min situation. Långt inlägg men tyvärr nödvändigt för att förklara hela...
2 3
Svar
57
· Visningar
9 353
Övr. Hund Jag skulle gärna vilja ha lite tankar och råd från er erfarna hundmänniskor. Vår familj har börjat fundera på att skaffa hund och jag...
2 3
Svar
57
· Visningar
6 992

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Lös i magen
  • Ännu en tråd om hundfoder

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp