Kan ni galoppera lika bra i hö. och vä. galopp? Utan häst alltså …

Kan ni galoppera lika bra i hö. och vä. galopp? Utan häst alltså …

  • Ja

    Röster: 52 57,1%
  • Nej

    Röster: 39 42,9%

  • Antal omröstningsdeltagare
    91
  • Omröstning stängd .
Var tvungen att prova på alla fyra, båda galopper sitter och även byte mellan dom, men kan inte byte i varje eller vartannat.

Sen märkte jag mest att min kropp inte är lika smidig längre. Stel som en planka, så ryggen gör ont nu så tror jag håller mig till bara två ben i fortsättningen. 😅
 
det beror på om hindret är byggt med riktiga bommar eller med kvastskaft och liknande. Klarade högre hinder med kvastskaft. Kanske mest eftersom träbommarna är svårrivbara 🙄.
Jag har hoppat riktiga hinder (de med riktiga bommar) som legat på 1m i min ungdom.
Nu på äldre dar har jag hoppat 80cm över riktiga hinder, en tre kombination.

Har för mig de hindren hemma med sly och kvastskaft var högre än 1m, men minns inte hur höga de var. Högt var det i alla fall. 😅
 

Liknande trådar

Hästvård Min häst är född 2005 och är alltså 19 år. Jag har haft henne i 9 år. Hon kommer från Irland med okänd historia och har haft en del...
Svar
1
· Visningar
375
Senast: Sirap
·
Hästmänniskan Blir så himla trött på mig själv! Behöver skriva av mig lite. Mitt liv de senaste kanske fem åren har gått ut på att jag mer eller...
2
Svar
24
· Visningar
2 030
Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
18 023
Senast: Whoever
·
  • Artikel
Dagbok Fick sådan oerhörd lust att skriva något. Inte som i att hitta på något, utan skriva i princip om det som är nu och här och på riktigt...
Svar
0
· Visningar
473
Senast: Takire
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp