Bukefalos 25 år, Läs mer! Arkivet

Sv: Kandar!

Hubertus brunt kandar utan foder.

kullavreta8.jpg

Blev dock väldigt besviken på färgen.. hade inte alls samma färg på lädret som ett jacson-träns i butiken.. Så matchar inte sadeln perfekt.. men vaddå, det får väl vara så.

F

fnorr

DSC01654.jpg

Brunt Dyon(bridle attchment) hoppryttare har mest bruna, âtminstonde här(nosgrimman sitter för lâgt, men det är fixat med hâltâng);)

Jag har ett kandar som min kompis som är sadelmakare sydde till mig när jag fyllde jämnt för några år sedan, det är brunt med rödbrunt foder.Inte allt för bred nosgrimma. Jättesnyggt!!!:)

Så här ser mitt kandar ut, ett German Line i grunden, sen är bridongenremmen utbytt (för kort), pannbandet (förkort, bytat till ett Claridge House) och nosgrimman (orginalet 4cm, köpt nya över Tradera, är 5,5cm brett :d )

Juli427.jpg

OBS! Denna tråd har inte fått några nya svar på 5101 dagar.
Kanske det är bättre att starta en helt ny tråd för det du vill säga?
Självklart kan du fortfarande svara i denna tråd om du anser det mer lämpligt.

Liknande trådar

Träning Hej! Jag har lite frågor om kandar bett som jag hoppas att någon kan svara på :D 1. Vad skiljer kandar stången från andra hävstångsbett...
Svar
2
· Visningar
436
Utrustning Funderar på varför jag aldrig skulle få för mig att klippa islandshästens man men har varmblodets klippt. Funderar därför på att låta...
2 3
Svar
58
· Visningar
3 069
Utrustning Är det någon som har en smart lösning på om man kan sätta upp något som skyddar hästarna mot nederkanten på korrugerad stående plåt på...
Svar
6
· Visningar
324
Avel Hej, det vore spännande att se hur mycket ettåringarna vuxit via bild på dem vid ett år och sedan bild på hur de ser ut som tre år...
Svar
3
· Visningar
519

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Plast eller guld?