Bukefalos 25 år, Läs mer! Arkivet

D

dressyrryttare

Får man rida på kandar i LA:5 och LA:6?

Läste på stallbacken.com: För häst: I LA:5, LA:6, MsvB:1, Msv B:2, Msv B för unga hästar avd B och FEI:s inledande program för juniorer får ryttaren välja mellan träns och kandar. Det är alltså inte arrangören som bestämmer.

Men jag är inte säker på att jag tolkade det rätt?

Sv: Kandar?

*lånar tråd*
Hur funkar det i de klasser där det är valfritt, tävlar de som rider på kandar och de som rider på träns i samma klass mot varandra? Fick för mig att jag läst nånstans att man inte fick blanda ekipagen, men jag är inte säker.
Det är inte aktuellt för mig, men jag är nyfiken.. :)

OBS! Denna tråd har inte fått några nya svar på 5535 dagar.
Kanske det är bättre att starta en helt ny tråd för det du vill säga?
Självklart kan du fortfarande svara i denna tråd om du anser det mer lämpligt.

Liknande trådar

Anläggning Ska flytta till ny ort och kollat in utbudet på stall. Jag har haft häst i 20 år, är ingen duktig ryttare,men utbildat på häst och kan...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
3 581
Övr.Hund Nu är jag arg och förbannad över slarvputtar och sådana som inte har en aning om saker. Jag säger inte att jag är perfekt men vissa...
8 9 10
Svar
194
· Visningar
15 019
Tjatter Oro i Ugglebo Den lilla byn Ugglebo breder idylliskt ut sig i ängsmark med sina timrade småhus, hagar omgivna av gärdesgårdar hyser...
22 23 24
Svar
471
· Visningar
6 369
Tjatter Goda roller Ängel – kan varje natt skydda en deltagare. NattDL Siare – Får varje natt veta en deltagares roll. NattDL. Tvillingar –...
37 38 39
Svar
766
· Visningar
13 318

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattbilder #6
  • Valp 2021

Hästrelaterat

Omröstningar