• Dressyr
  • Trådstartare Trådstartare dressyrryttare
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 5
  • Visningar Visningar 850
D

dressyrryttare

Får man rida på kandar i LA:5 och LA:6?

Läste på stallbacken.com: För häst: I LA:5, LA:6, MsvB:1, Msv B:2, Msv B för unga hästar avd B och FEI:s inledande program för juniorer får ryttaren välja mellan träns och kandar. Det är alltså inte arrangören som bestämmer.

Men jag är inte säker på att jag tolkade det rätt?

Sv: Kandar?

*lånar tråd*
Hur funkar det i de klasser där det är valfritt, tävlar de som rider på kandar och de som rider på träns i samma klass mot varandra? Fick för mig att jag läst nånstans att man inte fick blanda ekipagen, men jag är inte säker.
Det är inte aktuellt för mig, men jag är nyfiken.. :)

Liknande trådar

Dressyr Jag vet inte om den här tråden ligger på rätt ställe. Den kan möjligtvis hamna under utrustning också, men jag vill främst diskutera...
Svar
13
· Visningar
2 369
Senast: Jeps
·
Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
19
· Visningar
2 955
Senast: Mia_R
·
Hästmänniskan Hej! Jag har alltid älskat hästar och djur, och försökt göra mitt bästa för att omge mig av djur och det lantliga. Jag har alltid... 2 3
Svar
52
· Visningar
5 947
Senast: Mabuse
·
Gnägg Jag har haft min häst i två år nu. Han är världens snällaste och verkligen min bästa vän. Vi brukade hoppa förut och det gick väldigt...
Svar
4
· Visningar
2 147
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka