Bukefalos 28 år!

NagelacksBeroende

Trådstartare
parade två av mina kaniner för tio dagar sen, 1 juni.

nu har hon börjat typ.. gräva omkring massor..
och hon har gjort en stoor hög med spån och hö precis framför sitt hus..
hmm.. "ska" dom göra såhär ?
vet att dom "ska" gräva och så, men.. den där högen, kan det vara början till ett bo? :S
det ska hon väl inte göra än isf ?


tacksam för svar. :)
 
Sv: kanin

mina honor "skottar" omkring i buren och Cera bygger ett stoooooort berg av allt som ligger i buren

så normalt är det :rofl: det riktiga boet kommer rätt sent, som är klätt med päls
 
Sv: kanin

Hej! Jo, kaniner bygger bon när de ska föda. Moderna kommer gömma sig där ett tag innan de föds och bo där ett tag efter de föds. När hon känner sig reda kommer hon ut med sina ungar.
 
Sv: kanin

he, det undrade jag också över...tills jag så att det låg en kull ungar inne i kaninhuset...:D suprise, suprise...
 

Liknande trådar

Däggdjur Att skaffa kanin har kommit upp som ett alternativ i vår familj. Vi har tidigare haft flera olika gnagare men är nu intresserade av...
Svar
1
· Visningar
1 209
Senast: Stinaelin
·
Gnägg Min häst är rätt så mager och har svårt att gå upp i vikt, och nu har stallchefen tagit bort all hö i dagsgivan i hennes hage och påstår...
Svar
10
· Visningar
1 714
Senast: lizzie
·
Kropp & Själ Jag är inne i ännu en (egentligen flera) omgång i vården och jag känner mig i sånt jävla underläge rent ut sagt. Som att ingen lyssnar...
2
Svar
27
· Visningar
2 552
Senast: Hazel
·
Övr. Barn Jag är lite rådvill... dottern vill ju ha ett husdjur, och jag har tittat på massor av olika djur som kanske kunde funka men jag vet...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 145
Senast: Amha
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp