Bukefalos 26 år!

Kaninburar?

T

Tican

Vet nån om Fäbodens burar är bra? Är det värt pengarna? Nån liknande bur som kostar mindre? Kram! :)

M

Millz

Fäboden? Är det de i Uppsala? Om det stämmer så tycker jag att de verkar väldigt bra (har inte själv haft en sådan, men en bekant hade deras chinchillabur).
Materialet verkar bra och möjligheten att själv påverka burens 'design' känns kul.

Ja, allt är bra där.
De säljer väldigt många burar av sin egen design där och har, vad jag vet, aldrig fått klagomål på dem. Det är MYCKET bra bur för pengarna! Lättstädade är de också, och om bottenplattan (eller nån annan burdel) skulle bli utsliten så småningom kan man köpa en ny lös billigt.

Åh, det var ju nära mig! Nån som vet vad det är för kvalitet på deras foder? (Blir snart marsvinsägare)

De köper in foder varje vecka så det är pinfärskt, köper blandningar i säckar (nu minns jag inte vad det märket heter) som man får köpa i lösvikt så mycket man behöver. C-vitaminpellets och havre köper de från Edel. De gör även en egen blandning som är populär. Hon som äger affären har fött upp marsvin i många år så det borde vara bra kvalitet, hon vet vad hon håller på med. Mina djur får foder därifrån och mår prima och äter med god aptit. Problemet är bara (och det är det flera som säger) att har man börjat köpa foder därifrån vill djuren inte ha nåt annat! :)

Liknande trådar

Utrustning hej, jag håller på att kolla på bra stigbyglar just nu, men vet inte riktigt vad jag ska kolla efter. jag är hoppryttare och vill ha...
Svar
14
· Visningar
512
Hästvård Hej! Min nya älskling är väldigt fäst vid sina kulor. Så pass fäst att dom inte fanns att finna när han skulle kastreras liggande på...
Svar
4
· Visningar
680
Kläder & Bli fin Jag behöver en ny regnjacka och kollar runt lite. Är det nån som har en riktigt bra regnjacka som ni kan tipsa om? Jag vill ha en som...
2 3
Svar
43
· Visningar
1 425
Kläder & Bli fin ...till rimligt pris. Vilka märken är värt att kolla på om man vill ha bra och bekväma solbrillor som ger bra skydd åt ögonen och som...
Svar
10
· Visningar
398

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi CLIX
  • En bra erfarenhet faktiskt
  • Störiga saker vi stör oss på, del 22

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar