Bukefalos 28 år!

Kaninburar

M

M-Meduza

Jag vill se bilder på olika kaninburer :laugh:

Hur bor era vänner egentligen?


Jag ska bygga utebur till katten och kaninen i sommar på 13x10 meter =)

Kaninen Legolas bor nu ute i en två våningsbur med nät nedtill och hus och toalett upptill =) Har bild på mobilen men den är tyvärr dålig ska försöka fota idag när det är ljust ute =)

Så fram med bilder! hur bor era sötnosar
 
Sv: Kaninburar

Katten och kaninen? :p

Jag vill gärna se bilder på sommar-uteburar med (har inte kanin men kollar mycket på deras burar osv :p)
Jag ska bygga en utebur till mina marsvin, både dom och jag trivs om dom kan gå ute dygnet runt när temperaturerna tillåter det. Tyvärr bor jag inte kvar på samma ställe som förra sommaren så har ingen gammal hundgård att tillgå längre. :(
 

Liknande trådar

Däggdjur Har haft Easy Strö halmströ i kaninburarna i flera år och varit jättenöjd! Blivit bra "stuns" i bädden, mycket lite damm och bra...
Svar
13
· Visningar
1 903
Senast: Ramona
·
Relationer Hur mycket är egentligen värt att offra för kärlek? Är 38 år, har varit tillsammans med min pojkvän i ett år. Han bor 1 timmes bilfärd...
5 6 7
Svar
132
· Visningar
12 963
Senast: Ramona
·
  • Artikel
Dagbok Utanför mitt hus så vistas regelbundet en kattuggla. Och ingen som har en egen kattuggla behöver nånsin en väckarklocka! 😄 (Det enda...
Svar
0
· Visningar
868
Senast: cassiopeja
·
Övr. Katt Hej alla, Jag har två katter som är under året gamla. Vi bor i hus i ett vanligt villaområde och har en trafikerad väg 50 meter bort...
Svar
14
· Visningar
6 508
Senast: Daimstruten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp