Bukefalos 25 år, Läs mer! Arkivet

Twister2007

Trådstartare
Min första tråd om kaniner:)

jag har en fråga, vi ska kastrera vår hane, som alltid har bott ensam. Dock ville vi ha en till, vi valde en hona. Båda är dvärgdur, dock har vi inte fler burar, men man kan stänga av nedan våningen och ovan våningen. Till min fråga, går de bra att den nya kaninen bor på ovan våningen och hanen på nedan våningen? Kanske dum fråga:) (såklart under dagarna honan växer till sig och processen Med att sätta ihop de)

Liknande trådar

Övr.Djur Hejsan alla! Min lillasyster ska skaffa en dvärghamster. Men har läst att de eventuellt vill bo två. Stämmer det? Och om det stämmer vad...
Svar
7
· Visningar
291
Övr.Djur Jag har några frågor, min hane kastrerades idag. Hon i repan på kliniken sa att han skulle bo inne i 10-14 dagar, dock vet jag flera som...
Svar
12
· Visningar
567
Övr.Djur Hejsan igen! Går i tankarna att skaffa kanin. Har haft en kanin tidigare och har lite erfarenhet pga det (det var dock ca 7år sedan)...
Svar
2
· Visningar
147
Däggdjur Hej! Vi har en kastrerad hane på 2.5 år och en hona på 2. De har bott i hop i ett år snart och trivs fint och mår bra. Jag är lite velig...
Svar
7
· Visningar
594

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar