Kappadokien!

R

Raderad medlem 6459

Är det någon här som varit i Kappadokien och vill berätta lite om det? :) Jag och sällskap funderar på att ta en vecka i Turkiet i höst; först några dagar i mitt älskade Istanbul och sedan två-tre dagar i Kappadokien. Ingen av oss vet särskilt mycket om Kappadokien, vi vet bara att vi vill se landskapet, bo i en grotta och åka luftballong :love:

När jag googlar verkar allt så förskräckligt förskräckligt dyrt :( Vi vill inte bo i dorms på hostel, det måste inte vara jättefint men vi vill inte bo dåligt heller. Vi hade tänkt åka månadsskiftet september-oktober. Är oflexibla med avresedatum tyvärr på grund av jobb.

Vilken stad ska man åka till? Kan nån rekommendera hotell? Är det så vackert som det verkar? Tyckte du om det?

Beresta bukare hitåt!
 

Liknande trådar

Tjatter Jag skulle vilja flyga, men jag är livrädd för det. Jag vill såklart egentligen inte flyga, men grejen är att jag vill till USA och så...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
5 623
Senast: Paddington
·
Övr. Katt Jag leker rätt ofta med tanken på att köpa en katt. Jag har inte haft hund på två år, jag kommer inte köpa en ny hund och ingen häst...
2 3
Svar
56
· Visningar
4 767
Senast: cirkus
·
Relationer Gammal användare, anonymt nick. För ett år sen valde jag att separera från mina barns pappa. Barnen är idag 3 och 8. Beslutet hade...
2 3
Svar
51
· Visningar
8 543
Senast: nejlica
·
Fritid Vi tänkte först vandra några dagar med hund i Jämtland-Härjedalen och bo på fjällstationer, tittade på Jämtlandstriangeln som såvitt jag...
2
Svar
21
· Visningar
1 366
Senast: Snubbelfot
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 10
  • Uppdateringstråd 29
  • Kattbilder #9

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp