Karensdag igen?

movi

Trådstartare
Jag var hemma från jobbet i torsdags 28/2, masade mig till jobbet på fredagen 1/3 och jobbade, vilade på helgen då jag alltid är ledig. Jobbade sen mån 4/3 och tis 5/3, på onsdagen 6/3 var jag rejält däckad och blev hemma och är det fortfarande. Blir det ny karensdag den 6/3 eftersom jag jobbade npgra dagar innan jag blev sjuk igen? Eller blir karensen bara den 28/2 för att jag sjuknade om inom en vecka? Är Kommunalare.
 
Tack för svar 👍 Då var det som jag trodde, försökte läsa mig till det, men hängde inte riktigt med.
 

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag har lite lösa funderingar kring sjukperiod och krav på sjukintyg (från dag 8). Vilka frånvarodagar räknas? Vad jag förstår räknas...
Svar
4
· Visningar
624
Skola & Jobb Hej! Jag har en liten fundering, då det råkade bli lite tokigt för mig här om veckan med jobb. Har nämligen två jobb. Måndag: Sjuk (...
Svar
4
· Visningar
1 004
Senast: MissFideli
·
Kropp & Själ Nu ligger det här ännu en dag framåt i tiden, men här är jag en söndag morgon, funderandes på mitt jobb! Jag vill dit, men har precis...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
2 794
Senast: bollen__
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
18 770
Senast: jemeni
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp