peace

Trådstartare
Jag har i helgen prov jobbat som frukostvärdinna.Hur gör jag nu med kassakortifyllningen till a-kassan).Jag förmodar att jag kommer att få någon form av lön för helgens jobb??Har jobbat 5.30-15.00 fred,lörd o sönd.Ska jag kryssa i att jag haft jobb dom dagarna?
 
Sv: Kassakort

Jag har i helgen prov jobbat som frukostvärdinna.Hur gör jag nu med kassakortifyllningen till a-kassan).Jag förmodar att jag kommer att få någon form av lön för helgens jobb??Har jobbat 5.30-15.00 fred,lörd o sönd.Ska jag kryssa i att jag haft jobb dom dagarna?

Om du får lön ja.
Om du inte får lön så skriver du inte i nåt.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Mitt liv är så jobbigt. Jag arbetar som timanställd på deltid. Alltså många dagar utan jobb. Jag har knappt några rutiner alls i min...
Svar
6
· Visningar
1 059
Senast: Red_Chili
·
Skola & Jobb Hej! Nu har jag varit sjuk från mitt jobb i två veckor. Jag anmälde inte inte till försäkringskassan då jag dels trodde att jag skulle...
Svar
14
· Visningar
1 220
Skola & Jobb Jag behöver få input över hut jag ska göra, så skapar en tråd. För ett år sedan fick jag ett jobb inom kommunen med hjälp av lönebidrag...
2
Svar
35
· Visningar
2 251
Senast: Enya
·
Skola & Jobb Som en uppdatering på gamla tråden, så blev jag "av med jobbet". Fick besked om detta idag, att jag inte fick en tillsvidareanställning...
Svar
19
· Visningar
2 753

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp