Kasse till matlådan

mandalaki

Trådstartare
De där små, kvadratiska plastade kassarna med töntig text på, någon som vet var de finns? Lagerhaus verkar inte ha dem längre.

Jag har haft två, en neutral vit som jag gav bort till en förvirrad kvinna som hittat en måsunge med brutet ben, hon bönade om något att bära den i. Nu har jag bara kvar den med töntig text och den börjar kännas litte sunkig.

Någon som sett dem någonstans?

lunch.jpg
 
De där små, kvadratiska plastade kassarna med töntig text på, någon som vet var de finns? Lagerhaus verkar inte ha dem längre.

Jag har haft två, en neutral vit som jag gav bort till en förvirrad kvinna som hittat en måsunge med brutet ben, hon bönade om något att bära den i. Nu har jag bara kvar den med töntig text och den börjar kännas litte sunkig.

Någon som sett dem någonstans?

lunch.jpg

Jag TROR jag sett på Rusta (eller om det var ÖB). Jag ska snurra runt i sådana affärer idag så jag kan hålla utkik efter dem.
 
De där små, kvadratiska plastade kassarna med töntig text på, någon som vet var de finns? Lagerhaus verkar inte ha dem längre.

Jag har haft två, en neutral vit som jag gav bort till en förvirrad kvinna som hittat en måsunge med brutet ben, hon bönade om något att bära den i. Nu har jag bara kvar den med töntig text och den börjar kännas litte sunkig.

Någon som sett dem någonstans?

lunch.jpg

Åh vi säljer finfina såna kassar av återbrukat material på mitt volontärställe!
 
Den har jag (eller ja, hade tills den blev dränkt i björnbärssaft och nu ser ut som om jag har burit likdelar i den) och den är rätt skojig tycker jag i och med att den ser ut som en gammaldags lite skrynklig pappåse :)

Jag hittade en innan på Hemtex (extremt slutsåld :cautious:) med underbara rosor på så därför framstod den här som lite tråkig (jag är alltså galen i rosor :D). Jag hade kunnat köpa den trots att jag inte har behov av en lunchkasse eftersom den var så fin :rofl:

Pluspoäng för likdelslooken :up: :D
 
De där små, kvadratiska plastade kassarna med töntig text på, någon som vet var de finns? Lagerhaus verkar inte ha dem längre.

Jag har haft två, en neutral vit som jag gav bort till en förvirrad kvinna som hittat en måsunge med brutet ben, hon bönade om något att bära den i. Nu har jag bara kvar den med töntig text och den börjar kännas litte sunkig.

Någon som sett dem någonstans?

lunch.jpg

Vad tror du om IKEAs ERFORDERLIG?
erforderlig-lunchvaska-gron__0314943_PE513630_S4.JPG
 
Älskar engagemanget i min viktiga tråd! :up:

Tack snälla för tipsen. Min vita som jag inte har kvar köpte jag på Clas O, de verkar tyvärr inte heller ha kvar den. Däremot ser de ut att ha den pappersliknande som @athena_arabians tipsade om och den gillar jag verkligen, tycker som @Anna och @Petruska om utseendet på den. Skrynklig gammel papperskasse är mycket mer jag än handväskelook och romantiska blommor. Men tack för alla tips verkligen! :D
 
Är du där på helger också? Har snart saker att lämna av och tänkte om möjligt kombinera med att hälsa på mina päron :D

Jag är i Skåne och väntar på föl (dygn 344)

Det brukar vara öppet på helgen - någon är där allt som oftast - sällan jag. Jag har börjat på vanligt jobb och ägnar bara lite tid åt volontäret nu - jag kör mest sakerna ut till våra mottagare numera.
Du kan följa på insta eller fb så ser du när det är öppet
 

Liknande trådar

Relationer Ursäkta mig för det dunderlånga inlägget men känner att jag måste få skriva av mig lite, jag vet inte riktigt vad sjutton jag ska göra...
2
Svar
33
· Visningar
11 723
Senast: Mirre
·
Hästvård Detta kommer bli ett långt inlägg men jag behöver verkligen bolla tankar med Er och höra Era åsikter om min och min hästs situation...
2 3
Svar
44
· Visningar
5 687
Senast: Magica
·
K
Ridning Jag började rida när jag var 6 år, nu är jag 24. Jag har ridit regelbundet i stort sett hela mitt liv, med undantag för de två senaste...
2 3
Svar
59
· Visningar
8 416
Senast: emlem
·
E
Hästvård Min häst har alltid varit lite speciell, han tycker inte om när det är mycket folk och spring omkring honom, har är sur och vrång runt...
Svar
10
· Visningar
2 726

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2023 -den andra
  • Hundrädda
  • Hjälp mig utvärdera rasförslag?

Hästrelaterat

  • Ridskoleryttare
  • Annonsera mera VII
  • Magsår eller kolik?

Omröstningar

Tillbaka
Upp