Kastrering

anna_panna

Trådstartare
Det är nu snart att grabben blir en det, dvs kastrerad och han och hans syster har hittills aldrig varit ifrån varandra.
Har ni några bra råd vad jag ska göra för att hon ska få en så bra dag som möjligt hemma alldeles på egen hand.
Han kommer ju att vara på sjukhuset så det är väl ingen fara hoppas jag.
Kissarna är nu snart 20 veckor och blir större och större, tänk om de kunde sluta växa nu, va bra det skulle vara ;)

Det är ingen fara, han blir ju bara borta över dagen. Visst kommer hon antagligen att söka honom, men du får väl ägna dig lite extra åt henne under tiden istället. :) Nån ny, rolig, väldoftande leksak att fördriva tiden med? :D

anna_panna

Trådstartare
det värsta är att jag jobbar så jag får väl köpa något till henne att äta till frukost när han sitter i buren och någon ny kul leksak att döda.
Kallar henne för torpedkissen då hon borrar sig in under täcket på morgonen, inte sådär jättemysigt :devil:

Liknande trådar

Hundträning Har länge läst på buke men aldrig postat något. Men känner lite att situationen är ohållbar här hemma nu, so here it goes. Jag har två...
Svar
5
· Visningar
750
Senast: Caps
·
Övr. Hund Hej, Denna fråga har säkert varit uppe en massa ggr men ber gärna om er input givet mina förutsättningar. (Funderar i första hand på om...
3 4 5
Svar
81
· Visningar
5 965
Senast: Pilot
·
Övr. Hund Min mamma förlorade sin hund för ganska precis ett år sen och har idag köpt en ny valp. :love: Jätteroligt och jag är superglad för...
Svar
5
· Visningar
947
Senast: Nota
·
Övr. Hund Råd ang hundvakt önskas! Vi har en liten tik på två år som är rätt så känsligt och nervöst lagd. Hittills har hon bara varit bortlämnad...
Svar
5
· Visningar
612
Senast: Jensa75
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Soffa i skinn eller tyg