Micks

Trådstartare
Såg på Animal Planet igår och då dök den här tuffingen upp i rutan! :D

images

images

images


Lilla Yoda är alltså en liten hittekatt med en missbildning som gett honom extra ögonflärpar! :p Veterinärer har undersökt och konstaterat att han inte på något sätt lider av sina öron.

Visst är han SÖT? :love:
 
Sv: Katt"fan"

Naaaw :love: :love:
Var lite orolig att nån klippt i öronen på honom, men då är det inte så? Oavsett jättesöt!!
 
Sv: Katt"fan"

Nej, inte klippt! Det hade veterinären sett :) Jag trodde först att han hade 4 öron men det är de där "hudflärparna" alla katter har som han har en extra uppsättning av :love:
En riktig liten djävul ;)
 
Sv: Katt"fan"

Såg på Animal Planet igår och då dök den här tuffingen upp i rutan! :D

images

images

images


Lilla Yoda är alltså en liten hittekatt med en missbildning som gett honom extra ögonflärpar! :p Veterinärer har undersökt och konstaterat att han inte på något sätt lider av sina öron.

Visst är han SÖT? :love:

Söt. katt född fel med öron?
 
Sv: Katt"fan"

Född fel med öron?
Haha, född fel vet jag inte... En missbildning är det ;)
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Ja, som titeln säger. De som hänger regelbundet i snacktråden på katt känner till detta, men efter den senaste tidens prat om...
Svar
14
· Visningar
6 564
Senast: Caoimhe
·
Katthälsa Ursäkta för långt inlägg! Lite bakgrund: Vi adopterade vår (inne)katt från ett katthem han var då fyra år gammal (idag 12 år). Han har...
Svar
0
· Visningar
1 473
Senast: Safir
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag har verkligen snöat in på att lära mig mer om hormoner och hälsa nu, och jag älskar verkligen känslan av att vara driven av ett...
Svar
0
· Visningar
1 542
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Ridskoleridningen har kommit igång igen på allvar efter sommaren nu. Förrförra veckan fick jag rida en dressyrlektion på lakritstrollet...
Svar
0
· Visningar
352
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp