katt som apporterar *film*

Sv: katt som apporterar *film*

Min Wilma gör precis så :love:
Hon har sin gröna boll som favorit men apporterar även annat - hårsnoddar till exempel ;)
 
Sv: katt som apporterar *film*

Tack alla!

Hårsnoddar kanske skulle uppskattas, lätta att skjuta iväg !
 
Sv: katt som apporterar *film*

Min kisse gillade de tjocka snoddarna med en metallbit för det hörs var de landar. :D
 
Sv: katt som apporterar *film*

Min kattunge hämtar allt från pinnat till papperstussar, toarullar strumpor leksaker allt man kastar i princip:D
gillar inte när hon hämtar fjärilar:mad:
Dryga är att om man inte kastar och försöker ignorera henne biter hon en i fötterna:angel:
 
Sv: katt som apporterar *film*

Två av mina katter apporterade när de var mindre. Den ena hämtade precis så som din gör, en råtta, han älskade när man kastade den. Nu är han snart 2år och hämtar den bara ibland :D.

Den andra katten hämtade ketchupkorken :grin: , jag råkade tappa en ketchupflaska i golvet när han var liten så översta delen på korken flög bort. Direkt var han där och tog den och sprang iväg. Trodde han skulle slicka ketchupen då, men han börja leka som tusan med den och sedan hämta den direkt när man kasta den. Han är nu 4år och älskar fortfarande Ketchupkorken :D
 

Liknande trådar

Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
3 352
Småbarn Vi fick förra veckan veta att minstingen ska utredas för autism/hjärnskada osv. Veckan efter väljer sambon att dumpa mig, storasyskonet...
6 7 8
Svar
146
· Visningar
29 048
Senast: Elendil
·
Hundträning Min mamma gick plötsligt bort i söndags och jag har därför hennes 4-åriga mittelspitz hos mig just nu. Han har i princip aldrig lämnats...
6 7 8
Svar
150
· Visningar
21 403
Senast: Vassi
·
Övr. Hund (Långt!)Jag skulle behöva lite input. Vi har en mellanstor hanhund på snart 1,5 år. Han är en trevlig hund, men! Han är ett helvete för...
2 3
Svar
59
· Visningar
7 023
Senast: AnneB
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp