Bukefalos 28 år!

Katt som blir ensam.

Smurfoff

Trådstartare
En katt som är van vid andra katter/hundar i hemmet som hon kommer överens med som sen blir själv. Hur reagerar katten?

Min sambo och jag ska nämligen gå isär och han betala katten och jag kommer flytta.

Tycker dock synd om katten som blir ensam kvar som är van vid sina kompisar.. Kommer hon vänja sig vid att vara helt ensam?
 
Det är nog individuellt.
Min mamma har en katt, som var van sedan den var kattunge att ha andra katter omkring sej.
När mamma flyttade tog hon bara denna katt med sej och det har funkat bra med den.
Men, denna katt är i och för sej riktigt "mammig" av sej, det duger bara att kela och umgås med mamma.
 

Liknande trådar

Övr. Katt Jag leker rätt ofta med tanken på att köpa en katt. Jag har inte haft hund på två år, jag kommer inte köpa en ny hund och ingen häst...
2 3
Svar
56
· Visningar
4 863
Senast: cirkus
·
Katthälsa Känner att jag behöver ventilera lite. Jag har en honkatt ungefär 10 år gammal. Hon kommer från det lokala katthemmet och har bott hos...
Svar
9
· Visningar
823
Senast: Sassy
·
Övr. Katt Jag har två innekatter som jag vill kunna börja ha ute, till en början i kontrollerad form, och vill därför vänja dem vid sele. Den ena...
Svar
12
· Visningar
680
Katthälsa Har haft min katt i snart två månader och hon har haft lite problem med magen sen ett tag. När hon flyttade hit från katthemmet va hon...
Svar
13
· Visningar
707
Senast: Hazel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp