Bukefalos 25 år, Läs mer! Arkivet

Katt som hellre bor hos grannen!

Royal_724

Trådstartare
Har då en kastrerad hankatt på sju år som gärna går till grannen som bor ca 1 km härifån. Vet inte hur många gånger vi har vart och hämtat honom där, finns det något man kan göra?
Varför jag tror han är där är för att dem har väldigt många sorkar på sin gård sen har dem en ladugård med får och där inne har tanten allid mat ståendes till sina katter!
Har försökt hålla honom inne men det hjälper inte! Ibland kan han va hemma typ en vecka och sen sticker och ibland bara en eller två dagar! Känns lite tråkigt att han inte är här...

Sv: Katt som hellre bor hos grannen!

Antingen har han nått han inte gillar hemma hos er (nått som ändrats precis innan han började med detta?) eller så är det maten.

Royal_724

Trådstartare
Sv: Katt som hellre bor hos grannen!

Nu har jag fått hit mina katter, så nu är det nog lite därför han inte vill va hemma! Men detta har skett i typ i nästan två år, tror jag!
När han väl är hemma så äter han glatt och så! Fast inte om man tar in honom!

OBS! Denna tråd har inte fått några nya svar på 5537 dagar.
Kanske det är bättre att starta en helt ny tråd för det du vill säga?
Självklart kan du fortfarande svara i denna tråd om du anser det mer lämpligt.

Liknande trådar

Övr.Katt Ni som följde resan vet men för er andra så som kort bakgrund så dök för flera år sen en stackars vettskrämd, mager hemlösing upp i mitt...
11 12 13
Svar
240
· Visningar
17 523
Övr.Katt Finns en annan tråd med bättre bakgrund. Men i korthet har jag hastigt fått ta hem en tidigare förvildad katt som bott ute. Katten...
2
Svar
24
· Visningar
1 733
Katthälsa Sedan några månader har en okastrerad hankatt med halsband hängt runt i de olika stallen i min by. Den sista 1 1/5 månader eller så har...
2
Svar
25
· Visningar
1 715
Övr.Katt Alltså min granne, hon ger mig gråa hår! Jag har två underbara kattgubbar som flyttade hem till mig i somras när deras husse dog. De är...
2
Svar
30
· Visningar
4 211

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• hundvattenflaska
  • Ledsen hund

Hästrelaterat

Omröstningar