Katt som inte kan spinna.

Inte_Ung

Trådstartare
Vad gör man då?
En av våra små katter ur senaste kullen verkar inte kunna spinna.
Han är jättekelig och verkar må alldeles utmärkt på alla vis.
Men spinner inte.
Han kan ibland också bitas när han blir gosad med.
Kan det hänga ihop.
Han är rent allmän mycket livlig och har dåligt tålamod och svårt att slappna av.

Bröderna däremot spinner så att det dånar om det.

Jag har aldrig tidigare träffat på en katt som inte spinner.
 
Sv: Katt som inte kan spinna.

Stämmer på pricken in på min svarta. Förutom att hon spinner som ett tröskverk.
 
Sv: Katt som inte kan spinna.

Spinner han inte bara väldigt tyst? Vi hade en hankatt som spann ytterst sällan och gjorde han det var det så tyst att knappt hördes. Man fick oftast lägga ett finger mot halsen för att känna om han spann.
 
Sv: Katt som inte kan spinna.

Kanske det.
Han verkar inte lida av det själv i alla fall.
Det är en jättegullig katt för övrigt och oerhört vacker.
 
Sv: Katt som inte kan spinna.

Även om du lyssnar jättenoga? Jag vet en katt som man i princip måste lägga örat emot för att höra när hon spinner :D
 
Sv: Katt som inte kan spinna.

Det går inte att lägga örat till.
Man får massor av klor i hårbotten då och ett förtjust "Skall vi leka" i blicken på katten.
Den är mycket livlig.
 
Sv: Katt som inte kan spinna.

Det går inte att lägga örat till.
Man får massor av klor i hårbotten då och ett förtjust "Skall vi leka" i blicken på katten.
Den är mycket livlig.

:rofl::rofl::rofl:

Påminner om lillkatten här hemma som vi fick stänga ute från liten sons rum när han skulle sova, då sonen blev biten i fötterna av katten :crazy:
 
Sv: Katt som inte kan spinna.

Vår ena vuxna hona spann inte alls första åren av sitt liv. Om man kände på halsen kunde man känna att det vibrerade men spann gjorde hon inte. När hon fick ungar för några år sedan så satte hon igång att spinna som en tok helt plötsligt och än idag spinner hon fast bara ibland och ganska tyst.
 
Sv: Katt som inte kan spinna.

Jag har haft katter som spiner högt och katter som spinner så det inte hörs alls - det bara känns på strupen att dom spinner:)

Lo-katten tillhör definitivt dom som spinner högt:D
 
Sv: Katt som inte kan spinna.

Min gula helvilda hankatt spinner inte så att det hörs,man måste lägga örat mot hans kropp för att höra det. Mkt busig kisse med både klor och tänder som kan hamna både här och där... När jag väl insett detta upptäckte jag att han spinner nästan jämt...fast det hörs inte...:D

När han inte busar är han jätte social, följer mig överallt, pratar mkt och vill alltid ligga i knäet...:love:
 
Sv: Katt som inte kan spinna.

Kanske det.
Han verkar inte lida av det själv i alla fall.
Det är en jättegullig katt för övrigt och oerhört vacker.

Eller så får man en katt som spinner, men det låter som hon gnisslar och gnäller när hon spinner. Jag kan ta en som spinner tyst.:D;)
 
Sv: Katt som inte kan spinna.

Vår katt lärde sig inte spinna förrän han var ett par år gammal. Nu är han fem och spinner som ett tröskverk ibland och ibland har han bara några knorrande, hackande ljud för sig istället. Jama kan han inte alls, han bara piper om han vill något alldeles speciellt, annars är han tyst.
 
Sv: Katt som inte kan spinna.

jag har en fd hemlös katt som inte kunde spinna när han kom. han gjorde bara små grynt. stackarn hade väl inte haft så mkt att spinna för, gått i skogen ett år efter att nån idiot försökte döda honom :cry:

men efter några månader så började han så smått spinna igen. :)
 
Sv: Katt som inte kan spinna.

Jag har en liten tös här hemma som aldrig spinner heller, men hon gillar att bli klappad ändå. Hoppas hon börjar spinna snart, för jag tycker det är så mysigt! :)
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag var väldigt nära att skriva det här under anonymt nick, men kom sedan fram till att det här inte är något att skämmas för och att...
2 3
Svar
44
· Visningar
4 659
Senast: Mineur
·
Hundavel & Ras Hej! Planen är att köpa en valp men jag är inte helt säker på ras eller uppfödare/föräldradjur än. Haft finsk lapphund tidigare. Är ute...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
5 814
Relationer Hej! Undrar om någon här varit i liknande sits och som kan dela med sig av sina erfarenheter. Jag har träffat min kille snart ett år, i...
3 4 5
Svar
80
· Visningar
5 424
Senast: cewe
·
Hästmänniskan För ett par månader sedan skrev jag ett inlägg om att börja rida igen, att söka mig tillbaka till ridskolan, ta privatlektioner, etc ...
Svar
10
· Visningar
1 079

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • WE-tråden
  • Hingstval 2024
  • Välja säkerhetsväst

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp