Kattbilder #4

Status
Stängd för vidare inlägg.
Visa bifogad fil 21925
Merlin passar datorn medan jag var tvungen att gå iväg en stund (jobbar hemma). Han hade tydligen behövt söka på en hel massa i olika program, många fönster att stänga ner när jag väl fick tillbaka min dator.

Förra veckan fick jag erbjudande om en Russian Blue unge... typiskt nu när vi fått hem fina Merlin och sambon säger nej till en till katt.

Klart ni ska ha en till - två är ingen skillnad mot en 😄 Typ 😄
 
Hoppar in här i tråden med en bild på min lilla Trassel.:o:heart
611A5149-Återställd.jpg
 
Mina fd hemlösa småkissar Svante och Olof (som fötts och spenderat sina första månader i en stor + 20 kattgrupp i ett kolonilottsområde) är helt ljuvliga och blir mer ljuvliga och personliga för varje dag här i deras nya hem hos mig 💕
De har nu bott hos mig i 3 veckor och innan dess två månader i ett stödhem.

Olof som är den äldre (nu 6 månader) och lite reserverad och försiktig börjar blomma ut och det kurrar och spinner och han har börjat prata och uttrycka sig mer och mer. Matte får också gosa mer och mer inkl att låna tassarna (kloklippningsvänjande).

Svante den lite yngre, är en liten clown, samt totalt okomplicerad och genomkelig man får vända honom upp och ner och hit och dit (klorna klippte vi första veckan han ligger på golvet och spinner) .

Jag är så glad över mina nya små missar 💜

Olof:
 

Bifogade filer

  • 278C3A7D-1D9E-432C-92A8-BC9D41CE17CF.png
    278C3A7D-1D9E-432C-92A8-BC9D41CE17CF.png
    329,9 KB · Visningar: 17
Senast ändrad:
Den här herren har den senaste tiden anammat min kudde, vilket innebär att jag och klädrullen får gå till sängs varje kväll. Det är tur att han är söt :p
(obs - katten, inte klädrullen)
 

Bifogade filer

  • 879E405C-4ED7-4FF0-B4F7-37A3A253F192.jpeg
    879E405C-4ED7-4FF0-B4F7-37A3A253F192.jpeg
    180 KB · Visningar: 34
Senast ändrad:
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Djur Dags för en ny tråd om våra akvarier! :banana: Jag har ju blivit tokigt fast i akvarievärlden nu, men precis som när @Scandi startade...
55 56 57
Svar
1 134
· Visningar
42 448
Senast: Mia_R
·
Övr. Hund Jag måste köpa ny bil (haft förmånsbil och ska nu byta jobb) och vet inte riktigt vad jag ska ha. Just nu har vi tre fyrbenta, jag har...
Svar
0
· Visningar
281
Senast: attheedge
·
Övr. Hund Klockan är inte ens 22, och det är kolsvart ute. Jag insåg att det bara är två veckor kvar, sedan kommer det vara solnedgång lagom tills...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
3 666
Senast: Therese1988
·
Hundhälsa Velade lite innan, om jag skulle skapa ny tråd eller skriva i valp-22 men ja, nu är vi här :D Wilson, hanhund, snart 9 månader, jack...
Svar
9
· Visningar
925
Senast: Bulldoozer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp