Kattbilder #4

Status
Stängd för vidare inlägg.
Den här kallar jag Nöjd Katt.

CH3.jpeg
 
Jag vet hur oliiiiidlig väntan är, men i slutändan kommer hon att vara värd varje minut av väntan. Det känns kanske inte så nu, men den 23 mars kommer. Innan du vet ordet av är det dags.
Fruktansvärt söt liten tjej! :love:
Ja det var mest på skoj jag sa så.
 
Någon gång SKA jag ha två katter samtidigt :love: De verkar ha så fint utbyte från varandra de dina :heart

Ja det har de :) Jag har haft 2 katter tidigare, de hade också utbyte av varandra, lekte och sov tillsammans osv, men dessa två är nog snäppet ytterligare i och med att de kände varandra redan från början, och jag tog dem bägge samtidigt :heart
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Djur Dags för en ny tråd om våra akvarier! :banana: Jag har ju blivit tokigt fast i akvarievärlden nu, men precis som när @Scandi startade...
47 48 49
Svar
971
· Visningar
34 146
Senast: Soffan74
·
Övr. Hund Jag måste köpa ny bil (haft förmånsbil och ska nu byta jobb) och vet inte riktigt vad jag ska ha. Just nu har vi tre fyrbenta, jag har...
Svar
0
· Visningar
236
Senast: attheedge
·
Övr. Hund Klockan är inte ens 22, och det är kolsvart ute. Jag insåg att det bara är två veckor kvar, sedan kommer det vara solnedgång lagom tills...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
3 592
Senast: Therese1988
·
Hundhälsa Velade lite innan, om jag skulle skapa ny tråd eller skriva i valp-22 men ja, nu är vi här :D Wilson, hanhund, snart 9 månader, jack...
Svar
9
· Visningar
904
Senast: Bulldoozer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Att ångra en valp
  • Uppdateringstråd 29
  • Kattsnack 10

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp