Kattbilder #4

Status
Stängd för vidare inlägg.
Maine coonernas uppfödare har fått en kull nyligen så jag satt och klickade runt på hemsidan(och drömmer:meh::cautious:), hittade Saurons galleri och denna bild:
handfatet.png

Snacka om växtryck :laugh:
:laugh:

En sådan serie har vi också på Cheenu, tack vare att mamma tycker det är så kul att han gillar att ligga i handfatet. Växtspurten är dock inte riiiktigt lika extrem som Saurons :rofl: Men i alla fall, 2,5 månader mellan bilderna:

1_5c3e192eddf2b34ffdfd90ce.jpg


2_5c3e192c2a6b225863e4a997.jpg


(tror att han just fått en vattendroppe i huvudet på översta bilden, så han är inte riktigt lika upprörd som det ser ut :D)
 
Igår var det tjugondag knut, då är julen slut och granen ska ut. Lycko fick traditionsenligt dra ut granen till hästarna. Haha älskade knaskatt, leka med kattleksaker har aldrig lockat honom men dra, hoppa agility, simma mm det älskar han 😻.
Men va härligt :love::love::love:
 
:laugh:

En sådan serie har vi också på Cheenu, tack vare att mamma tycker det är så kul att han gillar att ligga i handfatet. Växtspurten är dock inte riiiktigt lika extrem som Saurons :rofl: Men i alla fall, 2,5 månader mellan bilderna:

1_5c3e192eddf2b34ffdfd90ce.jpg


2_5c3e192c2a6b225863e4a997.jpg


(tror att han just fått en vattendroppe i huvudet på översta bilden, så han är inte riktigt lika upprörd som det ser ut :D)
Det blir så himla tydligt när dom sitter på samma vis :D Men vad stor han blivit! Vuxen i uttrycket liksom :love:
 
Det blir så himla tydligt när dom sitter på samma vis :D Men vad stor han blivit! Vuxen i uttrycket liksom :love:
Ja han har ju verkligen det! Det är först nu de senaste månaderna som det har börjat kännas som att han inte växer så mycket längre (på tiden kan tyckas, han är för sjutton nästan två år gammal!), men det var en period där som det räckte med att vara borta över en helg för att det skulle kännas som att man kom hem till ett helt lejon :laugh:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Djur Dags för en ny tråd om våra akvarier! :banana: Jag har ju blivit tokigt fast i akvarievärlden nu, men precis som när @Scandi startade...
55 56 57
Svar
1 135
· Visningar
42 493
Övr. Hund Jag måste köpa ny bil (haft förmånsbil och ska nu byta jobb) och vet inte riktigt vad jag ska ha. Just nu har vi tre fyrbenta, jag har...
Svar
0
· Visningar
281
Senast: attheedge
·
Övr. Hund Klockan är inte ens 22, och det är kolsvart ute. Jag insåg att det bara är två veckor kvar, sedan kommer det vara solnedgång lagom tills...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
3 666
Senast: Therese1988
·
Hundhälsa Velade lite innan, om jag skulle skapa ny tråd eller skriva i valp-22 men ja, nu är vi här :D Wilson, hanhund, snart 9 månader, jack...
Svar
9
· Visningar
925
Senast: Bulldoozer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hundrädda
  • Hjälp mig utvärdera rasförslag?
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp