Kattbilder #4

Status
Stängd för vidare inlägg.
Pälsen är helt fantastiskt mjuk och gnistrar som guld i solen :love:
Jo mycket energi finns det men hon älskar även att ligga i knät så det är typ 50/50 vilde och knäkatt 😂
Otroligt social och orädd, vill vara med överallt.
:love: Det vore behändigt om ragdollens päls kunde hålla sig lite sådär kortare :p Jag kan inte återgå till en normal kattpäls efter ha fått känna på en mjuk päls :love:
Duracellkatter som din är dock lite för vilda för min smak 😅
 
985E1A1F-D0E9-4F73-B6E2-14523E53C488.jpeg


Vi har cirka fem grader svalare inne(tack sotar’n!) i år men Sauron gillar ändå sin kylmatta :)
 
31020

Myggnätet fungerar utmärkt ännu :love: härligt med en katt som inte försöker bryta sig ut, hon är väldigt försiktig av sig om något är i vägen och försöker hellre hitta en annan väg om möjligt :love: myggnätet sitter bara i kardborreband men vi bor på bottenvåningen så det är ingen oro om hon skulle ändå råka komma ut.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Djur Dags för en ny tråd om våra akvarier! :banana: Jag har ju blivit tokigt fast i akvarievärlden nu, men precis som när @Scandi startade...
47 48 49
Svar
971
· Visningar
34 146
Senast: Soffan74
·
Övr. Hund Jag måste köpa ny bil (haft förmånsbil och ska nu byta jobb) och vet inte riktigt vad jag ska ha. Just nu har vi tre fyrbenta, jag har...
Svar
0
· Visningar
236
Senast: attheedge
·
Övr. Hund Klockan är inte ens 22, och det är kolsvart ute. Jag insåg att det bara är två veckor kvar, sedan kommer det vara solnedgång lagom tills...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
3 592
Senast: Therese1988
·
Hundhälsa Velade lite innan, om jag skulle skapa ny tråd eller skriva i valp-22 men ja, nu är vi här :D Wilson, hanhund, snart 9 månader, jack...
Svar
9
· Visningar
904
Senast: Bulldoozer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Senast tagna bilden XV
  • Att ångra en valp

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp