Kattbilder #4

Status
Stängd för vidare inlägg.
Det finns nog någon släkting där som har en hemlig skamlig natt tumlande runt i halmen med en hund bakom sig. :cautious:
En terrier eventuellt? 🤔

(Jag såg just det lilla tältet! :rofl::rofl::love::love::love:)
Jo jag är rätt säker på att det är terrier i honom 😂, speciellt med tanke på hur många par skor han tuggar sönder och ätit upp, och nu är det mammas handväskor som äts upp.
En gång höll jag på att påbörja allergiutredning gör han var lite dålig i magen, läste innehåll osv, för att sen inse att han sysselsatte sig med att äta upp en fåtölj... skumgummit där i var gott.
(Ja jag har hälsotestat honom, betalade för en dyr grundlig undersökning... det var (tack och lov) inga fysiska fel på honom)

För att inte döda tråden med textinlägg så kommer ännu en bild. Fast min faktiskt senaste, på Lovikka i duschen.
 

Bifogade filer

  • A92499F8-C589-4FB2-B504-DEBF5170CD01.jpeg
    A92499F8-C589-4FB2-B504-DEBF5170CD01.jpeg
    167,2 KB · Visningar: 39
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Djur Dags för en ny tråd om våra akvarier! :banana: Jag har ju blivit tokigt fast i akvarievärlden nu, men precis som när @Scandi startade...
55 56 57
Svar
1 120
· Visningar
41 910
Övr. Hund Jag måste köpa ny bil (haft förmånsbil och ska nu byta jobb) och vet inte riktigt vad jag ska ha. Just nu har vi tre fyrbenta, jag har...
Svar
0
· Visningar
279
Senast: attheedge
·
Övr. Hund Klockan är inte ens 22, och det är kolsvart ute. Jag insåg att det bara är två veckor kvar, sedan kommer det vara solnedgång lagom tills...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
3 655
Senast: Therese1988
·
Hundhälsa Velade lite innan, om jag skulle skapa ny tråd eller skriva i valp-22 men ja, nu är vi här :D Wilson, hanhund, snart 9 månader, jack...
Svar
9
· Visningar
923
Senast: Bulldoozer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp