Kattbilder #4

Status
Stängd för vidare inlägg.
74BA2772-F4E9-40D9-9FA2-2B9571763ADC.jpeg

Vi har flyttat och efter 1,5 dygn har katterna börjat tycka att det är ok. Trappen är tom en bra plats :)
 
Två katter - en fotölj. Honan vägrar dela om det inte finns täcke mellan dock :P Visa bifogad fil 22417

Så söta! Haha när Lysa och Sheldon bor ihop hos mig (oftast bor Lysa annars hos min mor) så kan de båda ligga i sängen sålänge jag ligger emellan, annars går det inte.
Har förövrigt försökt fota julbilder... Här är Lysa. Haha min utställningskatt och ”världens 3e vackraste huskatt” (World show 2018) bor i pannrummet och jagar möss på vardagarna, men vad för man när det är där hon trivs bäst?
CC0B8C9A-BFBA-4293-98D5-A513B2FD9F69.jpeg


Försökte fota Lycko när han drog in julgranen också men blev ingen bra bild men en liten film 👍🏻💪🏻
 
Jösses vad fin! Hur gör du texten /mönstret om man får fråga? 😄

Tack :heart Jag har en plottermaskin, den skär i vinyl (samt papper och tyg) som jag sen kan klistra på i princip vad jag vill. Även kläder. Den skär efter vad jag lägger in i programmet, så jag kan använda alla typsnitt som finns på datorn och även hämta hem från nätet. Silhouette Cameo heter den.

Som denna som jag har på dörren. 3 britter och en devon :p
20170213_123036.jpg
 
Tack :heart Jag har en plottermaskin, den skär i vinyl (samt papper och tyg) som jag sen kan klistra på i princip vad jag vill. Även kläder. Den skär efter vad jag lägger in i programmet, så jag kan använda alla typsnitt som finns på datorn och även hämta hem från nätet. Silhouette Cameo heter den.

Som denna som jag har på dörren. 3 britter och en devon :p
Visa bifogad fil 22521

Wow! Superfint !

Det var annat än min lilla gula köpta sticker med två katter jag har på dörren med samma budskap . 😅

SÅ fint!!!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Djur Dags för en ny tråd om våra akvarier! :banana: Jag har ju blivit tokigt fast i akvarievärlden nu, men precis som när @Scandi startade...
55 56 57
Svar
1 120
· Visningar
42 035
Övr. Hund Jag måste köpa ny bil (haft förmånsbil och ska nu byta jobb) och vet inte riktigt vad jag ska ha. Just nu har vi tre fyrbenta, jag har...
Svar
0
· Visningar
279
Senast: attheedge
·
Övr. Hund Klockan är inte ens 22, och det är kolsvart ute. Jag insåg att det bara är två veckor kvar, sedan kommer det vara solnedgång lagom tills...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
3 657
Senast: Therese1988
·
Hundhälsa Velade lite innan, om jag skulle skapa ny tråd eller skriva i valp-22 men ja, nu är vi här :D Wilson, hanhund, snart 9 månader, jack...
Svar
9
· Visningar
923
Senast: Bulldoozer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp