Kattbilder #4

Status
Stängd för vidare inlägg.
33000


Hej matte kom och klappa mig på min mördar-knapp :D

Pixie :heart
 
Gammelgubben sover alltid på en kudde brevid mitt huvud. Till hans fasa var den upptagen igår kväll😱Han smög upp och la sig på mig,låg så i över en timme tills den andra katten gick på toa och han fick tillbaka sin plats. Jag måste ha varit väldigt trött som inte vakna av att 8.4kg la sig på mig😴😁
 

Bifogade filer

  • received_2083230285311730.jpeg
    received_2083230285311730.jpeg
    161,7 KB · Visningar: 62
Jag kunde inte hitta Älva. Trots att jag letade på alla hennes vanliga ställen så var hon helt borta. Trodde jag.

Men nä. Hon hade bara kommit ihåg att där finns en grym sovplats högst upp i klösträdet i vardagsrummet. Hela sommaren har hon hängt i klösträdet på balkongen, så tanken slog mig inte ens att kolla i det andra trädet. 😅

IMG_20190719_122706.jpg
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Djur Dags för en ny tråd om våra akvarier! :banana: Jag har ju blivit tokigt fast i akvarievärlden nu, men precis som när @Scandi startade...
55 56 57
Svar
1 120
· Visningar
42 031
Övr. Hund Jag måste köpa ny bil (haft förmånsbil och ska nu byta jobb) och vet inte riktigt vad jag ska ha. Just nu har vi tre fyrbenta, jag har...
Svar
0
· Visningar
279
Senast: attheedge
·
Övr. Hund Klockan är inte ens 22, och det är kolsvart ute. Jag insåg att det bara är två veckor kvar, sedan kommer det vara solnedgång lagom tills...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
3 657
Senast: Therese1988
·
Hundhälsa Velade lite innan, om jag skulle skapa ny tråd eller skriva i valp-22 men ja, nu är vi här :D Wilson, hanhund, snart 9 månader, jack...
Svar
9
· Visningar
923
Senast: Bulldoozer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp