Kattbilder #4

Status
Stängd för vidare inlägg.
Queen Älva. 👑

IMG_20191015_221749.jpg
 
Men gud, har hennes manliga motsvarighet - till storlek, utseende, kelighet OCH namn :D Vår heter Lillen :)

Jag älskar de där randiga katterna :love:
Våran Lillith är en speciell skatt. Mycket kelig, "snuttar" om hon får på kläder men använder mest en morgonrock till sånt. Barnkär är hon också och en perfekt utekatt. Hon har många namn också. Randith och Skillith är två av dom :D
 
Jag älskar de där randiga katterna :love:
Våran Lillith är en speciell skatt. Mycket kelig, "snuttar" om hon får på kläder men använder mest en morgonrock till sånt. Barnkär är hon också och en perfekt utekatt. Hon har många namn också. Randith och Skillith är två av dom :D
Vår Lillen dreglar när han är riktigt kelen :D Är innekatt (hade inte funkat ute ändå pga blind på ett öga och skelögd på det andra :D )Kallas även för Binky och Bobo.
 

Bifogade filer

  • 8BE94CA6-E287-4A03-B248-A397F537733F.jpeg
    8BE94CA6-E287-4A03-B248-A397F537733F.jpeg
    262,7 KB · Visningar: 44
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Djur Dags för en ny tråd om våra akvarier! :banana: Jag har ju blivit tokigt fast i akvarievärlden nu, men precis som när @Scandi startade...
47 48 49
Svar
971
· Visningar
34 146
Senast: Soffan74
·
Övr. Hund Jag måste köpa ny bil (haft förmånsbil och ska nu byta jobb) och vet inte riktigt vad jag ska ha. Just nu har vi tre fyrbenta, jag har...
Svar
0
· Visningar
236
Senast: attheedge
·
Övr. Hund Klockan är inte ens 22, och det är kolsvart ute. Jag insåg att det bara är två veckor kvar, sedan kommer det vara solnedgång lagom tills...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
3 592
Senast: Therese1988
·
Hundhälsa Velade lite innan, om jag skulle skapa ny tråd eller skriva i valp-22 men ja, nu är vi här :D Wilson, hanhund, snart 9 månader, jack...
Svar
9
· Visningar
904
Senast: Bulldoozer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Att ångra en valp
  • Uppdateringstråd 29
  • Senast tagna bilden XV

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp