Kattbilder #4

Status
Stängd för vidare inlägg.
"Åh, matte har bäddat rent åt mig"/Missia

71734694_571786066899244_7033871569357260280_n.jpg

:D
 
Så tråkigt väder under den senaste veckan så det har inte blivit så många bilder på Luna, det blir i så fall mest bilder när hon sitter och stirrar på mig (när hon vill något) eller när hon sitter och tittar ut genom fönstret 😆 Fröken är inte så leksugen av sig numera och väldigt kräsen när det kommer till leksaker 🙄

7Afm26T.jpg


En bild från när vi senast hade lite bättre väder och det inte var dunkelt inne 😓
 
@sthu Ja uttrycket påminner mycket om Lunas ^^ Vilka fantastiska ögon han/hon har eller hade! ❤ Jag önskar ibland att Lunas var lite mer intensiva så att säga men dom är fina som dom är med 😊
 
Jag brukar vara försiktig med att visa upp min katt här. Han blev tvångsomhändertagen från sin förra ägare och katthemmet han hamnade i hade ett helsike när förra ägaren dök upp och ville ha tillbaka honom, personalen blev hotad och det var allmän kalabalik.
Men! När han ligger så här och sover bredvid mig så gör jag ett undantag 😍
IMG_20191113_102512.jpg
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Djur Dags för en ny tråd om våra akvarier! :banana: Jag har ju blivit tokigt fast i akvarievärlden nu, men precis som när @Scandi startade...
47 48 49
Svar
974
· Visningar
34 477
Senast: Soffan74
·
Övr. Hund Jag måste köpa ny bil (haft förmånsbil och ska nu byta jobb) och vet inte riktigt vad jag ska ha. Just nu har vi tre fyrbenta, jag har...
Svar
0
· Visningar
238
Senast: attheedge
·
Övr. Hund Klockan är inte ens 22, och det är kolsvart ute. Jag insåg att det bara är två veckor kvar, sedan kommer det vara solnedgång lagom tills...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
3 593
Senast: Therese1988
·
Hundhälsa Velade lite innan, om jag skulle skapa ny tråd eller skriva i valp-22 men ja, nu är vi här :D Wilson, hanhund, snart 9 månader, jack...
Svar
9
· Visningar
904
Senast: Bulldoozer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp