Kattbilder #4

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag brukar vara försiktig med att visa upp min katt här. Han blev tvångsomhändertagen från sin förra ägare och katthemmet han hamnade i hade ett helsike när förra ägaren dök upp och ville ha tillbaka honom, personalen blev hotad och det var allmän kalabalik.
Men! När han ligger så här och sover bredvid mig så gör jag ett undantag 😍

Vi har haft precis samma situation men jag har så svårt att se exakt hur det ska spåras till att det är just hens katt så jag postar bilder ändå för han är ett gull :love: Och det är din med, otroligt söt!
 
20191114_220641.jpg

Bebisar 😍 Tagen igår, de är lite drygt två veckor.
 
Vi har haft precis samma situation men jag har så svårt att se exakt hur det ska spåras till att det är just hens katt så jag postar bilder ändå för han är ett gull :love: Och det är din med, otroligt söt!
Ja jag har mest varit restriktiv i och med att det var ganska nyligen jag fick hem honom :)
Han dumpades utomhus i en transportbur medan förra ägaren drog utomlands, som tur var hittades han rätt snabbt och kunde räddas men det var inget trevligt fall alls.

Nu är han dock fullständigt trygg. Han sover bredvid mig varje natt och väcker mig emellanåt genom att sätta sig högt upp på min rygg och mjölktrampa medan han spinner i mitt öra, han springer efter om jag går till ett annat rum och när vi får gäster är han den självutnämnda välkomstkommiten som ingen får passera utan att bli hälsad på :D
Världens goaste! 😍

IMG_20191114_210307.jpg
 
Ni vet hur hundar lägger huvudet på sne ibland när man pratar med dem eller de hör ett okänt ljud? Cheenu gör samma sak! Såhär satt han och vickade på huvudet till höger och vänster medan svärmor rotade runt inuti skåpet han sitter utanför :D

chh.jpg
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Djur Dags för en ny tråd om våra akvarier! :banana: Jag har ju blivit tokigt fast i akvarievärlden nu, men precis som när @Scandi startade...
53 54 55
Svar
1 086
· Visningar
40 522
Senast: Exile
·
Övr. Hund Jag måste köpa ny bil (haft förmånsbil och ska nu byta jobb) och vet inte riktigt vad jag ska ha. Just nu har vi tre fyrbenta, jag har...
Svar
0
· Visningar
270
Senast: attheedge
·
Övr. Hund Klockan är inte ens 22, och det är kolsvart ute. Jag insåg att det bara är två veckor kvar, sedan kommer det vara solnedgång lagom tills...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
3 638
Senast: Therese1988
·
Hundhälsa Velade lite innan, om jag skulle skapa ny tråd eller skriva i valp-22 men ja, nu är vi här :D Wilson, hanhund, snart 9 månader, jack...
Svar
9
· Visningar
919
Senast: Bulldoozer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp