Kattbilder #4

Status
Stängd för vidare inlägg.
Min arbetsledare i syrummet
IMG_20191213_175502.jpg

Inte alls i vägen..
 
IMG_0738[1].JPG


Lilla fröken, Pip har ännu inte accepterat henne och ropar fortfarande efter Tjalle men det går bättre allt eftersom. Visserligen kom han efter henne ikväll med raggen rest men han bröt direkt på tillsägelse och det var inte vild jakt. Jag kör med stängd dörr mellan dem när jag sover eller inte är hemma men det är inte lika frostigt längre som i början.
 
Visa bifogad fil 42140

Lilla fröken, Pip har ännu inte accepterat henne och ropar fortfarande efter Tjalle men det går bättre allt eftersom. Visserligen kom han efter henne ikväll med raggen rest men han bröt direkt på tillsägelse och det var inte vild jakt. Jag kör med stängd dörr mellan dem när jag sover eller inte är hemma men det är inte lika frostigt längre som i början.
Charmigt med ett så personligt utseende.
 
Visa bifogad fil 42140

Lilla fröken, Pip har ännu inte accepterat henne och ropar fortfarande efter Tjalle men det går bättre allt eftersom. Visserligen kom han efter henne ikväll med raggen rest men han bröt direkt på tillsägelse och det var inte vild jakt. Jag kör med stängd dörr mellan dem när jag sover eller inte är hemma men det är inte lika frostigt längre som i början.
Vilken cool!
 
Visa bifogad fil 42140

Lilla fröken, Pip har ännu inte accepterat henne och ropar fortfarande efter Tjalle men det går bättre allt eftersom. Visserligen kom han efter henne ikväll med raggen rest men han bröt direkt på tillsägelse och det var inte vild jakt. Jag kör med stängd dörr mellan dem när jag sover eller inte är hemma men det är inte lika frostigt längre som i början.

Mustaschen 😍
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Djur Dags för en ny tråd om våra akvarier! :banana: Jag har ju blivit tokigt fast i akvarievärlden nu, men precis som när @Scandi startade...
55 56 57
Svar
1 120
· Visningar
42 025
Övr. Hund Jag måste köpa ny bil (haft förmånsbil och ska nu byta jobb) och vet inte riktigt vad jag ska ha. Just nu har vi tre fyrbenta, jag har...
Svar
0
· Visningar
279
Senast: attheedge
·
Övr. Hund Klockan är inte ens 22, och det är kolsvart ute. Jag insåg att det bara är två veckor kvar, sedan kommer det vara solnedgång lagom tills...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
3 657
Senast: Therese1988
·
Hundhälsa Velade lite innan, om jag skulle skapa ny tråd eller skriva i valp-22 men ja, nu är vi här :D Wilson, hanhund, snart 9 månader, jack...
Svar
9
· Visningar
923
Senast: Bulldoozer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp