Kattbilder #5

processed-3~2.jpeg

Hon vill ha frukost, bara att pallra sig upp đŸ€·â€â™€ïž
 
DSC_3278.JPG

Fick Ă€ntligen en bild pĂ„ Sparkys ögon i solljus đŸ˜± alltsĂ„ hur coola Ă€r de inte :eek:

För övrigt blir de gröna i annat ljus, och brunaktiga i ett tredje ljus. Tittar man noga pÄ ögonen i ett ganska neutralt ljus ser man att hon har flÀckar av brunt och att fibrerna i hennes iris Àr bÄde gula och gröna. Kommer aldrig tröttna pÄ hennes ögon.
 
HĂ„ller med ;)
@stjarnhimmel sur tycker jag inte hon ser ut men en aning högdragen hon var garanterat en drottning i sitt förra liv :D
Och i sitt nuvarande. :D
Haha det har ni rÀtt i....
Drottning eller överklassdam.. och Regina betyder ju drottning. Kanske var dÀrför de gav henne det namnet pÄ katthemmet.
Hehe... fÄr nog börja kalla henne Grevinnan...
Och jag Àr vÀl betjÀnten dÄ...
 
Visa bifogad fil 47298
Fick Ă€ntligen en bild pĂ„ Sparkys ögon i solljus đŸ˜± alltsĂ„ hur coola Ă€r de inte :eek:

För övrigt blir de gröna i annat ljus, och brunaktiga i ett tredje ljus. Tittar man noga pÄ ögonen i ett ganska neutralt ljus ser man att hon har flÀckar av brunt och att fibrerna i hennes iris Àr bÄde gula och gröna. Kommer aldrig tröttna pÄ hennes ögon.
Kattögon Àr magiska :love:
Jag tröttnar inte pÄ Alices blÄa ögon heller, de Àr sÄ fina! :love:
 
Lyckas inte fĂ„ in film hĂ€r. Men ett tips om ni har trĂ„kigt i karantĂ€n, eller trĂ„kigt pga instĂ€llda evenemang och dessutom rĂ„kar ha massa toarullar hemma 😂🙈
(Fast jag mÄste fÄ försvara mig att jag INTE bunkrat nu, köper alltid storpack och köpte ett lÄngt innan hysterin).
50B6EBE6-1628-452B-9657-C0A77CE3BCA7.jpeg
 
Slött hÀr. Brunetten ligger utslagen i en lÄng brittlimpa i sÀngen, snarkandes sÄ jag hör det Ànda till skrivbordet pÄ andra sidan rummet. Skönhetsmissen syntes senast till inne i garderoben.

Vi hade kloklipp hÀr i morse, och efter det blev jag utdömd som vÀrldens tristaste matte. Ingen kisse vill sitta med vid datorn.
 
Slött hÀr. Brunetten ligger utslagen i en lÄng brittlimpa i sÀngen, snarkandes sÄ jag hör det Ànda till skrivbordet pÄ andra sidan rummet. Skönhetsmissen syntes senast till inne i garderoben.

Vi hade kloklipp hÀr i morse, och efter det blev jag utdömd som vÀrldens tristaste matte. Ingen kisse vill sitta med vid datorn.
Åh brittlimpa :love:
 

Liknande trÄdar

Övr. Katt Vi fortsĂ€tter dela bilder pĂ„ de finaste vi har! đŸ˜»đŸˆâ€âŹ›
61 62 63
Svar
1 255
· Visningar
74 064
Senast: Caoimhe
·
HundhÀlsa Hej alla fantastiska, nu Àr det Sveriges oroligaste hundhönsmamma hÀr igen. PÄ mÄndag ska vi operera bort tvÄ smÄ juvertumörer pÄ vÄr 9...
Svar
10
· Visningar
648
Mat HÀr fortsÀtter vi hissa och dissa nya/ganska nya/ produkter. GÀrna med bild, ju större desto större hiss! Jag börjar med denna nyhet...
26 27 28
Svar
553
· Visningar
39 047
Övr. Katt Jag har en katt med extremt problematisk pĂ€ls. Hon Ă€r korthĂ„rig, men med sjuka mĂ€ngder ulligt underhĂ„r och hon fĂ€ller minst 8 av 12...
Svar
16
· Visningar
836
Senast: Hoarfrost
·

Bukefalos, HĂ€stnyheter, Radannonser

AllmÀnt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

HĂ€strelaterat

Omröstningar

  • Göra inlĂ€gg med mobilen
Tillbaka
Upp