Kattbilder #5

😂


AA4E394A-ACB6-4124-9142-9C0AD376D8D1.png
 
Hörrö du! SĂ„ illa lĂ„ter det faktiskt inte! :rage:(Dessutom spelar jag med hörlurar för att inte driva mina grannar till vansinne, sĂ„ Älvas öron Ă€r ocksĂ„ skonade. :angel:)

VÄra katter flydde under den korta period under lÄgstadiet nÀr jag försökte lÀra mig spela blockflöjt och fiol... fullt förstÄeligt och jag tror mamma önskar att hon kunde ha gjort det ocksÄ Àven om hon stöttade sin dotter :angel: :D
 
Vi firar fredag med lite kanintasshĂ„ngel och bus đŸ±

SvĂ„rt att erinra sig att Olof för ett drygt Ă„r sedan var rĂ€dd för hastiga rörelser, hĂ€nder, och inte gick att lyfta upp/hĂ„llas fast utan att bli rĂ€dd och försöka slĂ„ sig loss 💜

 
2 Är i dag :love: Vi har Àtit favvomaten och gosat och lekt. Av nÄgon anledning tröttnade hon pÄ mig efter ett tag och gick och la sig i torktumlaren, jag som Àr sÄ rolig :mad::D (varning för bild nr 10, visar halvsidesförlamad katt, dock pÄ bÀttringsvÀgen dÀr)

 
2 Är i dag :love: Vi har Àtit favvomaten och gosat och lekt. Av nÄgon anledning tröttnade hon pÄ mig efter ett tag och gick och la sig i torktumlaren, jag som Àr sÄ rolig :mad::D (varning för bild nr 10, visar halvsidesförlamad katt, dock pÄ bÀttringsvÀgen dÀr)

Vad Àr det för ras pÄ lilla underverket? :love:
 

Liknande trÄdar

Övr. Katt Vi fortsĂ€tter dela bilder pĂ„ de finaste vi har! đŸ˜»đŸˆâ€âŹ›
57 58 59
Svar
1 173
· Visningar
68 290
HundhÀlsa Hej alla fantastiska, nu Àr det Sveriges oroligaste hundhönsmamma hÀr igen. PÄ mÄndag ska vi operera bort tvÄ smÄ juvertumörer pÄ vÄr 9...
Svar
10
· Visningar
632
Mat HÀr fortsÀtter vi hissa och dissa nya/ganska nya/ produkter. GÀrna med bild, ju större desto större hiss! Jag börjar med denna nyhet...
19 20 21
Svar
409
· Visningar
30 517
Senast: geting
·
Övr. Katt Jag har en katt med extremt problematisk pĂ€ls. Hon Ă€r korthĂ„rig, men med sjuka mĂ€ngder ulligt underhĂ„r och hon fĂ€ller minst 8 av 12...
Svar
16
· Visningar
792
Senast: Hoarfrost
·

Bukefalos, HĂ€stnyheter, Radannonser

AllmÀnt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Black & tan?
  • Papegojor och liknande
  • Vi med Chinese crested

HĂ€strelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp