Kattbilder #5

Yrvaken med ett släng av bad hair day. :love: :rofl:

IMG_20200526_112434.jpg
 
Du får ju fan inte skaffa mera dödssöta katter! De kommer att ge mig en hjärtattack med sin söthet 😱😍😍 (eller få mig att dö av avund, vilket som kommer först)
Hahaha 😂
Fast jag har snart dött av hjärtinfarkt (jag har ju redan hjärtfel 🙈) av söthetsöverdos här hemma så dom måste kanske omplacerad efter min död då (fast tror morsan paxar Jihoon väldigt fort).
Han kommer studsande pipande såfort jag kommer hem (om jag varit iväg), spinner och kurrar såfort jag nuddar honom, han älskar allt och alla och jag är så jävla kär 🥰

Men du får en till bild bara för det 😉😍
F7DD3CEC-43B9-4EF1-8C75-7A71D8A6BCF8.jpeg
 
Hahaha 😂
Fast jag har snart dött av hjärtinfarkt (jag har ju redan hjärtfel 🙈) av söthetsöverdos här hemma så dom måste kanske omplacerad efter min död då (fast tror morsan paxar Jihoon väldigt fort).
Han kommer studsande pipande såfort jag kommer hem (om jag varit iväg), spinner och kurrar såfort jag nuddar honom, han älskar allt och alla och jag är så jävla kär 🥰

Men du får en till bild bara för det 😉😍Visa bifogad fil 51454
257.gif
 
Aldrig trodde jag att det var den här grabben som skulle vara först ut, men han älskar det :love:

7506B410-3A2B-4378-9E7E-E27C2F07804F.jpeg


(Lillgrabben som annars är den som gillat att vara ute i sele vill INTE vara ute här än! Testade i sele först och sen med att sitta med honom i knät men båda gångerna beklagade han sig högljutt och skulle in igen, och på insida fortsatte han att råma om hur illa behandlad han blivit 🙄)
 

Liknande trådar

Övr. Katt Vi fortsätter dela bilder på de finaste vi har! 😻🐈‍⬛
57 58 59
Svar
1 173
· Visningar
68 241
Hundhälsa Hej alla fantastiska, nu är det Sveriges oroligaste hundhönsmamma här igen. På måndag ska vi operera bort två små juvertumörer på vår 9...
Svar
10
· Visningar
632
Mat Här fortsätter vi hissa och dissa nya/ganska nya/ produkter. Gärna med bild, ju större desto större hiss! Jag börjar med denna nyhet...
19 20 21
Svar
406
· Visningar
30 264
Senast: Exile
·
Övr. Katt Jag har en katt med extremt problematisk päls. Hon är korthårig, men med sjuka mängder ulligt underhår och hon fäller minst 8 av 12...
Svar
16
· Visningar
792
Senast: Hoarfrost
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp