Kattbilder #5

Snälla tant Vessla jag lovar att vara sååå försiktig...😺 kan inte låta bli din vippande svanstipp..... - men Vessla😼 stod bara ut några minuter😁. För övrigt så tycker Vessla det är roligt med en snäll kattunge i huset.
 

Bifogade filer

  • 20200914_112742.jpg
    20200914_112742.jpg
    122,3 KB · Visningar: 69
Snälla tant Vessla jag lovar att vara sååå försiktig...😺 kan inte låta bli din vippande svanstipp..... - men Vessla😼 stod bara ut några minuter😁. För övrigt så tycker Vessla det är roligt med en snäll kattunge i huset.

Bilden blev ju alldeles suddig, måste ha något med överföringen att göra för annars är den tydlig.
 
Jag försökte just googla på frågan ovan när Google visade mig att folk söker också efter "hur länge är kattungar busiga?"
Och jag fick en bild i huvudet av en trött kattungeägare som desperat vill veta när katten slutar vara så busig :rofl::rofl::angel:
 
Apropå det, är kattungar också så att öronen växer snabbare än resten av kroppen?
Jag vet inte men spontant skulle jag säga att det är lite mera inviduellt? 🤔 Det är ju trots allt inte så stor skillnad i proportionerna när en kattunge nått åldern de kan flytta hemifrån i jämförelse med en vuxen katt.
 

Liknande trådar

Övr. Katt Vi fortsätter dela bilder på de finaste vi har! 😻🐈‍⬛
57 58 59
Svar
1 173
· Visningar
68 246
Hundhälsa Hej alla fantastiska, nu är det Sveriges oroligaste hundhönsmamma här igen. På måndag ska vi operera bort två små juvertumörer på vår 9...
Svar
10
· Visningar
632
Mat Här fortsätter vi hissa och dissa nya/ganska nya/ produkter. Gärna med bild, ju större desto större hiss! Jag börjar med denna nyhet...
19 20 21
Svar
406
· Visningar
30 310
Senast: Exile
·
Övr. Katt Jag har en katt med extremt problematisk päls. Hon är korthårig, men med sjuka mängder ulligt underhår och hon fäller minst 8 av 12...
Svar
16
· Visningar
792
Senast: Hoarfrost
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp