Kattbilder #5

2E0AE613-4006-4859-A7CC-32420BBEB894.jpeg

Känns skumt att det är jag som är kattvakt och inte min bror :D
 
@Michellan95 jag har aldrig haft två katter samtidigt förr. Det har aldrig varit något problem även om jag själv hade lite dåligt samvete ibland om jag var borta långa dagar. Jag är väldigt tacksam över att det funkar så bra som det gör med småfluffarna. :)
För 15 år sedan hade jag en ensam katti ett år och det gick ju utmärkt och sedan blev det knappt de två sista åren jag hade ensam katt igen.
Jag tror det är mer när jag ser dina ljuvliga katter ihop jag känner det där stygnet i hjärtat att han är ensam.
Kingen har ju 100% uppmärksamhet av 4 stycken tvåbenta så han lider ju inte och sover typ 20 timmar om dygnet. Det är bara mina egna känslor jag måste lära mig att hantera.
AD1E58A4-52BF-464B-8959-2F611B509A94.jpeg

Legobus tillsammans med min son.
(Japp det är en femårig pojke med paljettröja och långt hår. Helt självvalt av honom.)
 
För 15 år sedan hade jag en ensam katti ett år och det gick ju utmärkt och sedan blev det knappt de två sista åren jag hade ensam katt igen.
Jag tror det är mer när jag ser dina ljuvliga katter ihop jag känner det där stygnet i hjärtat att han är ensam.
Kingen har ju 100% uppmärksamhet av 4 stycken tvåbenta så han lider ju inte och sover typ 20 timmar om dygnet. Det är bara mina egna känslor jag måste lära mig att hantera.
Visa bifogad fil 57504
Legobus tillsammans med min son.
(Japp det är en femårig pojke med paljettröja och långt hår. Helt självvalt av honom.)

Lika fina båda två. Mer paljetter åt folket. :heart
 

Liknande trådar

Övr. Katt Vi fortsätter dela bilder på de finaste vi har! 😻🐈‍⬛
62 63 64
Svar
1 276
· Visningar
75 268
Senast: manda
·
Hundhälsa Hej alla fantastiska, nu är det Sveriges oroligaste hundhönsmamma här igen. På måndag ska vi operera bort två små juvertumörer på vår 9...
Svar
10
· Visningar
652
Mat Här fortsätter vi hissa och dissa nya/ganska nya/ produkter. Gärna med bild, ju större desto större hiss! Jag börjar med denna nyhet...
27 28 29
Svar
569
· Visningar
40 532
Senast: Mineur
·
Övr. Katt Jag har en katt med extremt problematisk päls. Hon är korthårig, men med sjuka mängder ulligt underhår och hon fäller minst 8 av 12...
Svar
16
· Visningar
843
Senast: Hoarfrost
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp