Kattbilder #5

Jag köpte en säng åt Millie i lördags.
Hon brukar bli glad för allt hon får men den här, nej tack. Men helt plötsligt så ligger hon där.
CC32F3B7-6028-4BA4-B826-0CA6FC03160B.jpeg
 
Vilken liten kalaspingla. :love: Hur går det, har Pip fallit för hennes charm ännu?
Hon är i djup onåd hos oss båda ikväll. :cautious:
När jag kom hem, släppt ut hundarna och bytte kläder kom hon springandes in i sovrummet och förklarade hur mycket hon saknat mig, Pip likaså. Satte mig på sängen och kliade katter på varsitt håll. Tyckte det gick fantastiskt bra, Myran spann som värsta V8:an och Pip kändes väldigt avslappnad men spann inte.

Inget morr eller fräs så jag lät henne sakta avancera fram mot Pip, beredd att stoppa henne direkt om hon visade dåligt humör. Pip satte upp sig och vände sig från henne och la sig igen. Myran sakta fram medan jag fortsatte klappa dem båda, hon nosar på honom och han gör ingenting utan låter henne göra det och då biter hon honom i rumpan! ☠

Pip och matte arga, Myran åker ner från sängen med en ilsken matte som grälar på henne, en arg och chockad Pip springer ut i köket och Myran sticker samma väg varpå jag hör mycket fula ord utväxlas och jag springer efter och tänder lampan. Myran springer ut i vardagsrummet, dörren åker igen och en mycket upprörd Pip får mat och sover nu under täcket hos mig. Myran har mat och vatten och får sova i vardagsrummet. 😾

Egentligen skulle fotot i inlägg #16 passa bättre nu. "Jag ångra ingenting!"
 

Liknande trådar

Övr. Katt Vi fortsätter dela bilder på de finaste vi har! 😻🐈‍⬛
57 58 59
Svar
1 172
· Visningar
68 167
Senast: Trott
·
Hundhälsa Hej alla fantastiska, nu är det Sveriges oroligaste hundhönsmamma här igen. På måndag ska vi operera bort två små juvertumörer på vår 9...
Svar
10
· Visningar
632
Mat Här fortsätter vi hissa och dissa nya/ganska nya/ produkter. Gärna med bild, ju större desto större hiss! Jag börjar med denna nyhet...
19 20 21
Svar
405
· Visningar
30 105
Senast: Piaff
·
Övr. Katt Jag har en katt med extremt problematisk päls. Hon är korthårig, men med sjuka mängder ulligt underhår och hon fäller minst 8 av 12...
Svar
16
· Visningar
791
Senast: Hoarfrost
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp