Kattbilder #5

Vi har ändrat ställning. Jag har lagt mig (inte superskönt ställning men agda ligger ivägen för skönare ställning)
Agda ligger jätteskönt
04BA7EBE-93A0-4C6A-A45A-3121D08A239D.jpeg
 
Fick överta en kylmatta och vattenfontän av snäll granne. Katterna är än så länge inte imponerade.
Men undrar över mattan- ska man lägga in den i frysen eller nåhot för att kyla ner den? Finns ju ingen kontakt eller något. Den är lite kall ändå av sig själv.... Men jag gissar att den ska vara kallare.
 

Bifogade filer

  • 20200625_095941.jpg
    20200625_095941.jpg
    219,4 KB · Visningar: 55
Fick överta en kylmatta och vattenfontän av snäll granne. Katterna är än så länge inte imponerade.
Men undrar över mattan- ska man lägga in den i frysen eller nåhot för att kyla ner den? Finns ju ingen kontakt eller något. Den är lite kall ändå av sig själv.... Men jag gissar att den ska vara kallare.
Lägg handen på och håll kvar en stund så känner du. Kylan aktiveras på nåt sätt när man ligger på den.
 
Visa bifogad fil 53247

Snyggith har tagit kvällen. Jag är glad att hon sover inne i natt. Hon är en svår nöt att få in på kvällarna då hon lärt sig att vi lyfter in henne så hon håller långt avstånd och springer iväg kuttrandes när vi närmar oss :rofl:
Kanske prova med att ropa och ge godis när hon kommer in? Riktigt gott godis som hon får bara då alltså, typ skinka eller ost.
Det funkade med min förra katt och mamma :D
 
Min katt vart så till sig idag
Kanske prova med att ropa och ge godis när hon kommer in? Riktigt gott godis som hon får bara då alltså, typ skinka eller ost.
Det funkade med min förra katt och mamma :D
Min katt vart så till sig när jag hade tagit fram osten när jag skulle fixa frukost och ropade på henne för jag skar bort en kant. Hon rev ner kartongen som annars håller för stenhård lek XD
 

Liknande trådar

Övr. Katt Vi fortsätter dela bilder på de finaste vi har! 😻🐈‍⬛
57 58 59
Svar
1 173
· Visningar
68 305
Hundhälsa Hej alla fantastiska, nu är det Sveriges oroligaste hundhönsmamma här igen. På måndag ska vi operera bort två små juvertumörer på vår 9...
Svar
10
· Visningar
634
Mat Här fortsätter vi hissa och dissa nya/ganska nya/ produkter. Gärna med bild, ju större desto större hiss! Jag börjar med denna nyhet...
19 20 21
Svar
410
· Visningar
30 621
Övr. Katt Jag har en katt med extremt problematisk päls. Hon är korthårig, men med sjuka mängder ulligt underhår och hon fäller minst 8 av 12...
Svar
16
· Visningar
793
Senast: Hoarfrost
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp