Kattbilder #5

Eskil har ett särskilt sätt att ligga på. O_o

Visa bifogad fil 53329
Haha, åh, jag måste visa. Min katt har också ett speciellt sätt att ligga på, han fäller ena frambenet bakåt och sen ligger han på det. Ser hur obekvämt ut som helst men han ligger ofta så 😂

IMG_20200412_090833.jpg
 
Finns det inga utställningar att miljöträna ungkatter på får man hitta på andra äventyr. Min nya lilla Selkirk är så otroligt trygg och tuff 😻, hoppas det fortsätter så 🤩. Riktig liten äventyrskatt. Här var vi vid en sjö för första gången...
CD33E768-C9E7-4B72-8BF1-180F56AA591C.jpeg
 
Hur går det för er?
Har damerna börjat komma överens?
ursäkta stöket :p
2A08A89B-1680-4AD1-A271-675747E41DDD.jpeg

Det går lite framåt och lite bakåt, men generellt framåt. Inkan är mer ”tönt 🙄” än ”hjälp en galning!” nu och Disa är mer avspänd men får fortfarande ryck där hon springer och ställer sig mot nätet och försöker komma igenom. Samtidigt så häromdagen fick jag sitta med inkan i knät och klappa på båda samtidigt så det går verkligen framåt, men jag vill nog att dom ska kunna hälsa genom nätet innan jag plockar ner det :)
 
ursäkta stöket :p
Visa bifogad fil 53739
Det går lite framåt och lite bakåt, men generellt framåt. Inkan är mer ”tönt 🙄” än ”hjälp en galning!” nu och Disa är mer avspänd men får fortfarande ryck där hon springer och ställer sig mot nätet och försöker komma igenom. Samtidigt så häromdagen fick jag sitta med inkan i knät och klappa på båda samtidigt så det går verkligen framåt, men jag vill nog att dom ska kunna hälsa genom nätet innan jag plockar ner det :)
Roligt att höra att det går frammåt.
 

Liknande trådar

Övr. Katt Vi fortsätter dela bilder på de finaste vi har! 😻🐈‍⬛
61 62 63
Svar
1 252
· Visningar
73 866
Senast: pepp
·
Hundhälsa Hej alla fantastiska, nu är det Sveriges oroligaste hundhönsmamma här igen. På måndag ska vi operera bort två små juvertumörer på vår 9...
Svar
10
· Visningar
648
Mat Här fortsätter vi hissa och dissa nya/ganska nya/ produkter. Gärna med bild, ju större desto större hiss! Jag börjar med denna nyhet...
26 27 28
Svar
547
· Visningar
38 585
Övr. Katt Jag har en katt med extremt problematisk päls. Hon är korthårig, men med sjuka mängder ulligt underhår och hon fäller minst 8 av 12...
Svar
16
· Visningar
836
Senast: Hoarfrost
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp