Kattbilder #6

20201113_132828.jpg


:meh:
 
Jag är nyfiken, hur långt har du kommit med dem nu?
Det går framåt hela tiden.
Nu kan jag klappa lite och ibland kommer de och lägger sig på mina ben i sängen på natten. Vid något tillfälle låg jag och halvsov i soffan och vaknade till och då hade jag Rosie som låg på min mage/bröst i lugn och ro och vilade.
Men oftast sitter jag i soffan och då vill de ligga på mattan nedanför, någon decimeter från mina fötter. Jag märker hela tiden att de vill vara med mig och vill vara nära men helst bredvid.
 
Det går framåt hela tiden.
Nu kan jag klappa lite och ibland kommer de och lägger sig på mina ben i sängen på natten. Vid något tillfälle låg jag och halvsov i soffan och vaknade till och då hade jag Rosie som låg på min mage/bröst i lugn och ro och vilade.
Men oftast sitter jag i soffan och då vill de ligga på mattan nedanför, någon decimeter från mina fötter. Jag märker hela tiden att de vill vara med mig och vill vara nära men helst bredvid.
Aww :love:
Då har du kommit längre med dem än vad jag gjorde med min förra katt som jag ändå hade haft sen hon var kattunge! :rofl::D Hon la sig aldrig på mig.
Min Alice har bara just börjat lägga sig i sängen i små stunder samtidigt som mig medan jag är vaken :laugh:
Låter ju jättegosigt iallafall, de får bara lära sig hur mysigt det är att bli kliad/klappad också :D
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Välkommen lilla Vibys Amaranthe 😍
Svar
5
· Visningar
490
Senast: Lyan
·
IT & mobiler På nyhetsmorgon i morse var det ett inslag om vett och etikett i gruppchattar. Nu var det rätt humoristiskt, men det fick mig att tänka...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 074
Senast: Sryoqwe
·
Övr. Katt Vi fortsätter dela bilder på de finaste vi har! 😻🐈‍⬛
62 63 64
Svar
1 276
· Visningar
75 258
Senast: manda
·
Kläder & Bli fin Ramlade över en undersökning där man rekommenderar att kasta "gamla" trosor redan efter 6 månader? Kan "undersökningen" vara sponsrad av...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
6 842
Senast: Fetaost
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp