Kattbilder #6

2CC2FA1B-EEDD-4BAB-8733-DE9E8C2087BA.jpeg

Agda låg i mitt knä och sov skönt men då kom Stina och la sig och det var inte helt okej för Agda. Hon ser verkligen ut att tycka ”matte, ta bort den där katten nu”
 
Kolla inte nu, @MJLee :nailbiting:

Alltså jag FATTAR INTE hur Juno på en halv sekund lyckas klättra upp JÄTTEHÖGT i ett träd. Helt plötsligt var hon bara på väg upp, och innan jag hann stoppa henne var hon utom räckhåll. Hon var väldigt nöjd ganska länge, men när hon insåg att hon inte vågade gå ner blev hon väldigt ynklig och jamade upprört. Till slut lyckades hon backa ner så pass långt så att jag kunde ta tag i henne och ta ner henne. :bow: Hon är helt oskadd, fysiskt och mentalt, efter upplevelsen.


Liksom, jag försöker verkligen vara uppmärksam på alla faror utomhus, men shit vad fort det går ibland.
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Välkommen lilla Vibys Amaranthe 😍
Svar
5
· Visningar
466
Senast: Lyan
·
IT & mobiler På nyhetsmorgon i morse var det ett inslag om vett och etikett i gruppchattar. Nu var det rätt humoristiskt, men det fick mig att tänka...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 034
Senast: Sryoqwe
·
Övr. Katt Vi fortsätter dela bilder på de finaste vi har! 😻🐈‍⬛
57 58 59
Svar
1 173
· Visningar
68 241
Kläder & Bli fin Ramlade över en undersökning där man rekommenderar att kasta "gamla" trosor redan efter 6 månader? Kan "undersökningen" vara sponsrad av...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
6 684
Senast: Fetaost
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp