Kattbilder #6

De kommande två bilderna summerar dagens humör ganska bra...
20210730_145940.jpg
 
Han verkar vara rätt nöjd med lite äventyr hemifrån :heart
Ja faktiskt :) det är riktigt roligt och han har blivit mycket mer social när jag är med honom.
Han har iofs alltid varit social och vill vara där jag är när jag pysslar med något och följer mig rum till rum. Men nu vill han gosa och stryker sig mot mig och spinner för fulla muggar när jag kommer.
 
F5122A31-B10B-440A-8905-4A022F104158.jpeg

Nu har vi äntligen hämtat hem vår lilla Olivia 💜
Hon är framåt och nyfiken! Super härlig tjej. Dock är hon inte nöjd med att dela huset med hund. Hon spottar och fräser. Än så länge har hon bara träffat vår äldre obrydda hane. ”Valpen” är inte van vid katter. De ska träffas för första gången imorgon. Bävar lite över det, får så dåligt samvete över att kattungen ska behöva vara rädd. Men de kommer förhoppningsvis bli vänner framöver!
Har inrett ett rum med kattoa, klösträd, mat, vatten och leksaker - dit kommer inte hundarna in.
Hon ligger just nu i mitt knä medan hunden går runt, så har ändå gått framåt! Först låg hon bara under soffan..
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Välkommen lilla Vibys Amaranthe 😍
Svar
5
· Visningar
485
Senast: Lyan
·
IT & mobiler På nyhetsmorgon i morse var det ett inslag om vett och etikett i gruppchattar. Nu var det rätt humoristiskt, men det fick mig att tänka...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 069
Senast: Sryoqwe
·
Övr. Katt Vi fortsätter dela bilder på de finaste vi har! 😻🐈‍⬛
61 62 63
Svar
1 253
· Visningar
73 938
Senast: Tarnin
·
Kläder & Bli fin Ramlade över en undersökning där man rekommenderar att kasta "gamla" trosor redan efter 6 månader? Kan "undersökningen" vara sponsrad av...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
6 807
Senast: Fetaost
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp