Kattbilder #7

Status
Stängd för vidare inlägg.
Det är inte världens vackraste bild men jag älskar den ändå. "Purr på dig" liksom. :D :love:
1664477857992.png
 
Jag vet inte om Älva har krympt eller om Juno bara vägrar sluta växa, men när de står bredvid varandra så är det markant skillnad i mankhöjd på dem (och Älva ser sååå liten ut). Jag hade hoppats på att kunna ta en bild när de står bredvid varandra, men så fort kamera-appen öppnas så är det en omöjlighet. Så jag ställde varsin matskål bredvid varandra för att se om det hjälpte. Uppenbarligen var den ena maten väldigt mycket godare än den andra.

IMG_20220930_234425.jpg


(Jag brukar ställa skålarna med mer mellanrum för att de ska kunna äta i lugn och ro, men bevisligen är det inga problem att dela.)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler Jag är så less på den sida som kommer upp när jag startar hemmadatorn. Denna sida kom upp vid datorbyte. Alla dessa rutor som kommer om...
Svar
3
· Visningar
165
Senast: Shaggy
·
Islandshäst Nu när förra tråden fått 2000 inlägg tänker jag att det är dags att starta en del 2! :bump:🥳
9 10 11
Svar
209
· Visningar
13 119
Övr. Djur Dags för en ny tråd om våra akvarier! :banana: Jag har ju blivit tokigt fast i akvarievärlden nu, men precis som när @Scandi startade...
47 48 49
Svar
971
· Visningar
34 184
Senast: Soffan74
·
Dressyr Startar en ny tråd eftersom den förra blev full :)
84 85 86
Svar
1 719
· Visningar
150 922

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Uppdateringstråd
  • Dressyrsnack 16
  • Hingstval 2024

Omröstningar

Tillbaka
Upp