Bukefalos 28 år!

Katten snuttar på hunden

Minerva

Trådstartare
Ha två katt systrar som är född i juli iår. Den ena är väldigt fäst vid hunden jag har, så pass att hon ligger o snuttar på han så fort hon får tillfälle, vilket är ganska ofta. Är detta nått jag ska vara orolig över eller går det över med tiden? Hunden i fråga verkar inte bry sig om att hon snuttar, utan verkar gilla det elle vad man ska säga. Då det är en hanhund så finns det ju inga tuttar att snutta på så hon snuttar han på halsen o han blir självklart alldeles blöt då han är långhårig, men som sagt, ska jag försöka få henne att sluta snutta eller är det ingen fara tror ni?
 
Sv: Katten snuttar på hunden

Det ær ingen fara! Det ær som med en del barn som har større sugbehov æn andra. Om en kattmamma inte sæger ifrån kan man se stora ungar snutta också men någon gång slutar dom.
 
Sv: Katten snuttar på hunden

De brukar sluta tillslut som sagt, håll koll bara så inte hunden får någon svampinfektion eller så av att bli blöt sådär :idea:
 
Sv: Katten snuttar på hunden

Tack så mkt för svar båda (:
Ska hålla koll på vovven som iofs just för tillfället är rakad :o :p
 
Sv: Katten snuttar på hunden

så gör min kisse ibland också, han älskar min collie och kan ligga i en timme och smaska i hans päls. :p

inget att bry sig om, bara gulligt.
 
Sv: Katten snuttar på hunden

Min kattunge kan också få för sig att snutta på hunden. Hunden ser besvärad ut, men är så himla snäll så hon säger inget men jag tar väck katten.
 

Liknande trådar

  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
28 631
Senast: Snurrfian
·
Övr. Hund Efter många års fundering har jag (i alla fall nästan) bestämt mig för att sluta med hästar och köpa hund istället. Men, jag kan inte...
Svar
4
· Visningar
1 704
Senast: Red_Chili
·
Katthälsa Hej! Känner att jag behöver bolla av mig lite och få höra med andra som gått igenom samma sak. Har det gått rätt till eller är jag bara...
Svar
15
· Visningar
2 814
Senast: WildHorse
·
Hundhälsa I torsdags hämtade vi äntligen hem Nora som varit hos kenneln i tio veckor i samband med valpning. Men jag undrar ärligt talat vad det...
Svar
13
· Visningar
3 708
Senast: Bapelsin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp