katter o toarullar

P

pingula

vad göra när de små monstren dödar toarullar stup i kvarten??! de liksom letar fram dem fast de är undanlagda! detta sker antingen när jag är på jobbet eller när jag sover så jag kommer ju inte på dem in action precis! suck! tips?
 
å så du möts av pappersstumpar i överflöd eller? :D

Nja..... syrran löste det genom att lämna en framme o hälla lite peppar på.... efter det lämnade katten rullen ifred för att hon nös förmycket.... *ler*
 
Tack o lov att jag har katter som inte har kommit på denna upptäckt med toarullar... sedan har vi ju iofs alltid toadörrarna stängda osså...
 
som konfetti i hallen kan man säga. man är då inte så glad när man stapplar upp i ottan o ska till jobbet!!!
 
det är ju en idé förstås men då återstår frågan om var placera kattlådan...? i min lägenhet är toan den bästa lösningen tror jag.
 
ha ha,för ett problem va?
forsök med peppar som nån har skrevet her,det funkar nog kanon.har själv inte det problemet.
 
Vi har den i hallen, men det beror ju på hur lgh ser ut, om man kan ha det osv, toan är ju oftast bästa lösningen...
 

Liknande trådar

Övr. Katt Jag leker rätt ofta med tanken på att köpa en katt. Jag har inte haft hund på två år, jag kommer inte köpa en ny hund och ingen häst...
2 3
Svar
56
· Visningar
4 692
Senast: cirkus
·
L
  • Artikel
Dagbok Först så VARNING att dethär kan bli triggande om mat och ät störningar och sånt. Men jag vill bara få ut saker. Men många här vet nog...
Svar
14
· Visningar
1 252
Senast: Ajaj
·
Övr. Katt Hej, Har precis skaffat två kattungar (Maine Coon). Den ena flyttade in tre veckor före, M, och H kom 3 veckor efter och är således tre...
Svar
5
· Visningar
1 193
Senast: MissFideli
·
Kropp & Själ Jag har tidigare aldrig haft några större problem med att prata inför folk. Jag har absolut varit nervös inför tal eller större...
2
Svar
25
· Visningar
1 390

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp