Katter som bossar?

S

soso

Hemma hos oss har det alltid varit så att katterna är "chef" över hunden, både katter och hundar har kommit och gått, men mönstret varit detsamma.

T.ex nu i julas, så fick hunden ett jäääätegott ben som han låg och åt på, och var jättenöjd över. Rätt var det är hör vi hur han ligger och gnyr, vi frågar varanndra om han varit ute och kissat nyligen, eller varför han gnyr, kollar brevid soffan där han ligger.. Då har ena katten kommit och tagit benet utav honom, och ligger med det mellan sina tassar och ser ut att skratta åt honom! F.ö är de bra kompisar, alla katterna, de jagar varanndra fram och tillbaka utomhus, först katten som jagar hunden, sedan tvärtom, på katternas villkor, naturligtvis.
 
Underbar katt! :devil: :love:

Här hemma är det katten som bossar över alla (tre vuxna)!! :D :devil: :love:
 

Liknande trådar

Övr. Hund (Långt!)Jag skulle behöva lite input. Vi har en mellanstor hanhund på snart 1,5 år. Han är en trevlig hund, men! Han är ett helvete för...
2 3
Svar
59
· Visningar
6 998
Senast: AnneB
·
  • Låst
Ekonomi & Juridik Jag & min 12-åriga halvblinda dvärgpudel hälsade på min pappa som bor avlägset i skogen. Min hund är alltid lös där pga hennes lydnad...
11 12 13
Svar
240
· Visningar
25 024
Senast: Görel
·
Övr. Katt Vi har en honkatt, ca 3 år, steriliserad. Hon har förut varit yngsta katten och väldigt bra kompis med den äldre hankatten samt funkat...
Svar
0
· Visningar
796
Senast: maria_b
·
Övr. Hund Min hund är snart fyra år och har aldrig varit i kontakt med katter. När man ser dom ute reagerar han likadant som när han ser...
Svar
16
· Visningar
4 365
Senast: kompis87
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Fototråd del II
  • Bästa sms-appen
  • Svensk politik nr 3

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp