Katter som gillar vatten

S

Sannis

Nån mer än jag som har en katt som älskar vatten?
När han vara lite mindre så kunde han hoppa i badkaret och simma där lite sen nu när man är i duschen så smyger han gärna in till en och leker lite med vattnet. så vill han att man ska spruta vatten med sin mun så leker han med strålen med tassarna sen går han å stryker sig på ens ben när manär blöt. :banana:
 
Sv: Katter som gillar vatten

Min bror hade en katt som gärna simmade runt i badkaret tillsammans med den som badade.
 
Sv: Katter som gillar vatten

M_i_duschen.JPG


det beror på vilket humör man e på :p
Min Mumin brukade sitta i duschen å ta fatt på vattnet som rann från duchslangen....(den brukar ligga på golvet ibland och det droppar ju nästan alltid vatten från duschslangar:p) det va alltid lika roligt att sitta o kolla på honom när han satt där......ibland när man duschade så såg man allt som oftast en eller två tassar nere vid draperiet...då skulle han ha tag i endera tån eller vattnet som kom :p han va en rolig kisse han :p
 

Liknande trådar

Övr. Katt Vår kattungen fullkomligt älskar vatten! På gott och ont, han ska alltid vara med när vatten används. Med när man duschar/borstar...
Svar
0
· Visningar
498
Senast: Bufera
·
Övr. Katt Hejsan, jag heter Jonas och har en blandras (50% ragdoll, 50% huskatt) vid namn Lizzy, hon är ett år gammal om ett par dagar och är...
Svar
8
· Visningar
1 973
Senast: Praefatio
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
3 679
Övr. Hund Hej alla hundproffs! Vi står redo att skaffa vår första hund och har total beslutsångest kring vilken ras vi ska välja. Om oss: Vi...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
7 964
Senast: Rugge
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp