Kattinredning

Guldaskig

Trådstartare
Nu har jag nätat min balkong men behöver tips och idéer på hur jag kan inreda min balkong på bästa sätt för kattens skull. Hon har en klätterställning som hon sitter en hel del på där hon har superbra utsikt men jag vill ha mer tips så att hon verkligen trivs :)

Vad har ni inrett era balkonger med? Visa gärna en bild så att jag kan bli lite inspirerad!

Om ni har kommit på en bra grej även inomhus så berätta gärna det med då jag behöver tips även där!
 
Sv: Kattinredning

Inomhus har jag liggplatser lite här och var i fönstrena, där missarna kan spana ut. Jag har en takhög klätterställning och planerar att köpa ett till och emellan ha någon slags spång så de kan patrullera i vardagsrummet.

Du kan även sätta upp kattanpassade hyllor på väggarna som den kan hoppa emellan och ligga och spana från.

De ideerna går ju faktiskt att applicera ute också även om man får klura lite mer där :)
 

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Jag blev lite slumpartat bjuden på bröllop i Maj med klädkod kostym (antar att det är mörk kostym som åsyftas) och jag behöver shopping...
2 3
Svar
47
· Visningar
2 939
Senast: cirkus
·
Övr. Katt Hejsan, jag heter Jonas och har en blandras (50% ragdoll, 50% huskatt) vid namn Lizzy, hon är ett år gammal om ett par dagar och är...
Svar
8
· Visningar
1 858
Senast: Praefatio
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
3 359
Hästvård Hej! Jag har ett sto som jag haft i 2år och har några bekymmer jag skulle vilja diskutera. Min häst är 5år gammal som under...
2
Svar
24
· Visningar
2 192
Senast: Ridinglady
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp